Společnost


CREDITEXPRESS Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36688Úhrada neexistujícího závazku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2019, před 5 lety

Alexandra Priessnitzová

Znění stížnosti

Creditexpress mi zaslal nesmyslný dopis že mám zaplatit dluh 4 104,16kc který mu k řešení údajně dala nějaká firma kterou ani neznám: SVEA Ekonomi Cyprus Ltd. Nicméně je na dopise uvedeno mé staré jméno které již nějakou dobu nepoužívám to za prvé. Za druhé nevím o jaký dluh se jedná ( žáden takový jsem neměla ), není tam ani moje rodné číslo což by být správně mělo. Pokud nezaplatim, vyhrožují mi že jejich terénní pracovník mě navštíví doma i v zaměstnání ( do zaměstnání nesmí dle zákona!!! ). Dále mi vyhrožují exekuci na majetek. Holý nesmysl. Tenhle případ byl uváděn v tv jako PODVOD. PROSIM O OKAMŽITÉ VYŘEŠENÍ,. Já osobně jdu na policii.


Produkt

SVEA Ekonomi Cyprus Ltd. A také CREDITEXPRESS


Požadované řešení

Okamžité zrušení tohoto neexistujícího dluhu! Já osobně jdu na policii České republiky!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2019 11:14, před 5 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitelka jistá tím, že závazek neexistuje a ani nikdy neexistoval, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat.

O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena - tedy CREDITEXPRESS Česká republika s.r.o. Neexistuje-li dluh spotřebitelky vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.

Společnost nemůže ani žádat, aby spotřebitel zaplatil poplatek za vymáhání údajného dluhu. To vyplývá z rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. 32 Cdo 1733/2008.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 22:07, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.