Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2796
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#36689Vymáhání dluhu od Intrum v Německu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2019, před 5 lety

Robert Koppa

Znění stížnosti

Dobrý den,
stejně jako spousta lidí napálených touto seznamkou, i já se přihlásil na tuhle seznamku s účelem si někoho najít, jelikož fotky potenciálních partnerů zde nebyli vidět, i já jsem zaplatil registrační poplatek, teď toho lituji, poté mi napsali 25.5. že mi nebyl členský poplatek připsán, a že mám dluh 5071 CZK, bohužel kvůli vytíženosti v práci, jsem se na email nepodíval, až do doby, kdy mi přišel dopis z Intrumu z Německa v angličtině, kde stojí, že dlužím 270,81 EUR, jsem ochotný dluh uhradit přímo společnosti Be2, jenže jsem Čech, tak pouze v CZK, pod podmínkou, že společnost ukončí náš vztyk, zruší mi Prémium členství a také můj profil a zruší vymáhání dluhů, pochopil bych kdyby už teda spolupracovali s českou společnosti Intrum pro vymáhání dluhů, bohužel německy neumím a anglicky jen trochu,obavám se, že dopis není skutečný, jelikož jsem se zkoušel dovolat na dané číslo a číslo neexistuje, nevím co mám dělat, jsem bezradný, v depresi, zkoušel jsem i volat na Intrum v Praze a ti s tím nemohou nic dělat, tak nevím, předem děkuji za pomoc


Produkt

Be2


Požadované řešení

Zaplatit dluh, ukončit prémiové členství, zrušit můj profil na seznamce a zrušit vymáhání dluhů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2019 12:06, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.11.2019 13:22, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.11.2019 11:23, před 5 lety


Robert Koppa

Dobrý den, chci teda napsat, jak pokračuje můj případ, ozvala se mi paní Hájková ze společnosti Be2, že teda dlužím a že mě bude kontaktovat externí společnost na vymáhání dluhů, mezitím mi přišel druhý dopis z Německa od Intrumu, že jestli nezaplatím částku 271, 05 EUR do 21 listopadu, že to bude horší, po kontaktu s českým Intrumem, zjistili, že to je opravdu od firmy Intrum z Německa, ale že mi s tím nemůžou víc pomoct, tak já to teda dle pokynů zaplatil a zkusil jim poslat email, uvedený v dopise, na ten nikdo nereaguje a já teď jen s hrůzou očekávám, jak to dopadne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.11.2019 11:23, před 5 lety


Robert Koppa

Dobrý den, chci teda napsat, jak pokračuje můj případ, ozvala se mi paní Hájková ze společnosti Be2, že teda dlužím a že mě bude kontaktovat externí společnost na vymáhání dluhů, mezitím mi přišel druhý dopis z Německa od Intrumu, že jestli nezaplatím částku 271, 05 EUR do 21 listopadu, že to bude horší, po kontaktu s českým Intrumem, zjistili, že to je opravdu od firmy Intrum z Německa, ale že mi s tím nemůžou víc pomoct, tak já to teda dle pokynů zaplatil a zkusil jim poslat email, uvedený v dopise, na ten nikdo nereaguje a já teď jen s hrůzou očekávám, jak to dopadne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2019 12:19, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby se k situaci vyjádřila a respektovala ukončení členství ze strany spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 22:34, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2020 09:44, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.