Počet nahlášených stížností: | 2796 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
stejně jako spousta lidí napálených touto seznamkou, i já se přihlásil na tuhle seznamku s účelem si někoho najít, jelikož fotky potenciálních partnerů zde nebyli vidět, i já jsem zaplatil registrační poplatek, teď toho lituji, poté mi napsali 25.5. že mi nebyl členský poplatek připsán, a že mám dluh 5071 CZK, bohužel kvůli vytíženosti v práci, jsem se na email nepodíval, až do doby, kdy mi přišel dopis z Intrumu z Německa v angličtině, kde stojí, že dlužím 270,81 EUR, jsem ochotný dluh uhradit přímo společnosti Be2, jenže jsem Čech, tak pouze v CZK, pod podmínkou, že společnost ukončí náš vztyk, zruší mi Prémium členství a také můj profil a zruší vymáhání dluhů, pochopil bych kdyby už teda spolupracovali s českou společnosti Intrum pro vymáhání dluhů, bohužel německy neumím a anglicky jen trochu,obavám se, že dopis není skutečný, jelikož jsem se zkoušel dovolat na dané číslo a číslo neexistuje, nevím co mám dělat, jsem bezradný, v depresi, zkoušel jsem i volat na Intrum v Praze a ti s tím nemohou nic dělat, tak nevím, předem děkuji za pomoc
Be2
Zaplatit dluh, ukončit prémiové členství, zrušit můj profil na seznamce a zrušit vymáhání dluhů
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den, chci teda napsat, jak pokračuje můj případ, ozvala se mi paní Hájková ze společnosti Be2, že teda dlužím a že mě bude kontaktovat externí společnost na vymáhání dluhů, mezitím mi přišel druhý dopis z Německa od Intrumu, že jestli nezaplatím částku 271, 05 EUR do 21 listopadu, že to bude horší, po kontaktu s českým Intrumem, zjistili, že to je opravdu od firmy Intrum z Německa, ale že mi s tím nemůžou víc pomoct, tak já to teda dle pokynů zaplatil a zkusil jim poslat email, uvedený v dopise, na ten nikdo nereaguje a já teď jen s hrůzou očekávám, jak to dopadne.
Dobrý den, chci teda napsat, jak pokračuje můj případ, ozvala se mi paní Hájková ze společnosti Be2, že teda dlužím a že mě bude kontaktovat externí společnost na vymáhání dluhů, mezitím mi přišel druhý dopis z Německa od Intrumu, že jestli nezaplatím částku 271, 05 EUR do 21 listopadu, že to bude horší, po kontaktu s českým Intrumem, zjistili, že to je opravdu od firmy Intrum z Německa, ale že mi s tím nemůžou víc pomoct, tak já to teda dle pokynů zaplatil a zkusil jim poslat email, uvedený v dopise, na ten nikdo nereaguje a já teď jen s hrůzou očekávám, jak to dopadne.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby se k situaci vyjádřila a respektovala ukončení členství ze strany spotřebitele.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.