Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, žádám o pomoc při odstoupení od smlouvy se seznamkou be2, kdy došlo k automatickému prodloužení jakého si Prémiového členství, díky nevcasne výpovědi. Bylo mi neoprávněně strhnuto z platební karty 1.10.2019 částka 2247,-. Kartu jsem neprodleně zablokovala. Transakci reklamovala. Odeslala jsem písemnou výpověď, jak uvádí v podmínkách. Potvrdili mi, ze účet byl smazán, zrušen. Nyní mi už podruhé přišla upomínka na další platby, které když nezaplatim, daji mě k vymáhání. Zaplatila jsem tedy dvě transakce. 1.11.2019 2530,- a 5.11.2019 2529,-. Dokonce jsem dostala potvrzení, ze už ode mě nic chtít nebudou, ale opět jsme dnes musela zaplatit a znovu jsem pro jistotu poslala novou výpověď. Nevím si vůbec rady, dle recenzi jsem našla odkaz na Vás, ze jste již lidem pomohli. Veškerou konverzaci s nimi mám uloženou, potvrzení o platbách také. Prosím tedy o Vaši pomoc. Děkuji Andrea Smrzova
Premium členství seznamky Be2
Prosím o legální cestu ukončení smlouvy s těmito podvodníky a možnost získání peněz zpět.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka ukončila členství, potom od okamžiku ukončení nemusí společnosti hradit žádnou další platbu. Vyzýváme proto společnost, aby to respektovala, členství ukončila a vyrozuměla o tom spotřebitele.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Odeslán e-mail na uvedeny e-mail společnosti.
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.