Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#36694Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2019, před 5 lety

Andrea Smrzova

Znění stížnosti

Dobrý den, žádám o pomoc při odstoupení od smlouvy se seznamkou be2, kdy došlo k automatickému prodloužení jakého si Prémiového členství, díky nevcasne výpovědi. Bylo mi neoprávněně strhnuto z platební karty 1.10.2019 částka 2247,-. Kartu jsem neprodleně zablokovala. Transakci reklamovala. Odeslala jsem písemnou výpověď, jak uvádí v podmínkách. Potvrdili mi, ze účet byl smazán, zrušen. Nyní mi už podruhé přišla upomínka na další platby, které když nezaplatim, daji mě k vymáhání. Zaplatila jsem tedy dvě transakce. 1.11.2019 2530,- a 5.11.2019 2529,-. Dokonce jsem dostala potvrzení, ze už ode mě nic chtít nebudou, ale opět jsme dnes musela zaplatit a znovu jsem pro jistotu poslala novou výpověď. Nevím si vůbec rady, dle recenzi jsem našla odkaz na Vás, ze jste již lidem pomohli. Veškerou konverzaci s nimi mám uloženou, potvrzení o platbách také. Prosím tedy o Vaši pomoc. Děkuji Andrea Smrzova


Produkt

Premium členství seznamky Be2


Požadované řešení

Prosím o legální cestu ukončení smlouvy s těmito podvodníky a možnost získání peněz zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2019 08:59, před 5 lety

Pokud spotřebitelka ukončila členství, potom od okamžiku ukončení nemusí společnosti hradit žádnou další platbu. Vyzýváme proto společnost, aby to respektovala, členství ukončila a vyrozuměla o tom spotřebitele.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.11.2019 13:22, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.11.2019 14:44, před 5 lety


Andrea Smrzova

Odeslán e-mail na uvedeny e-mail společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2019 14:58, před 5 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 22:33, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2020 19:59, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.