Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#36713Výpověď

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2019, před 5 lety

Michal Petráš

Znění stížnosti

Dobrý den,

raději zakládám stížnost v předstihu, aby jsem se vyhnul dalšímu řešení.

Má registrace a platba 149 Kč za měsíční zkušební verzi byla provedena dne 5.11.2019. Po přečtení mnoha stížností na praktiky této společnosti, které jsem bohužel dříve nevyhledal jsem dnes : 6.11.2019 zaslal požadavek na odstoupení od smlouvy na tyto emailové adresy :

zakaznickyservis@be2.cz / michal.hlavacek@be2.com

Smlouva byla uzavřena přes internet a je jí tedy možné dle zákona ukončit zasláním výpovědi na emailovou adresu společnosti. Má zpráva obsahuje veškeré náležitosti a budu si ukládat veškerou komunikaci, kterou mohu následně použít proti společnosti be2 S.a.r.l.

Dopředu uvádím, že jsem obratem zablokoval svou kreditní kartu, peníze převedl na jiný účet a jsem vybaven schopným právníkem.

Požaduji co nejrychlejší zpětnou reakci s informací, že byl můj požadavek kladně vyřízen.

S pozdravem,

Michal Petráš
----


Produkt

Měsíční členství


Požadované řešení

Ukončení členství
Deaktivaci mého účtu a smazání osobních údajů z databáze Vaší společnosti
Nepřeji si obnovení členství


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2019 13:39, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 22:32, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2020 09:42, před 5 lety

Společnost nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.