Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36716Balík hozený přes vrata ( i přes nápis KŘEHKÉ )

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2019, před 5 lety

Nikola Petruchová

Znění stížnosti

Dnes mi byl doručen balík , no doručen, spíše hozen. 6.11.2019
Kurýr se ani neobtěžoval zazvonit , prostě rovnou balíkem hodil přes 2,5m vysoké vrata přímo na bahno! Uvnitř balíku samozřejmě veškeré papírové a křehké věci poničené!
Indície k balíku - č.06085919135 , datum doručení 6.11.2019


Produkt

Balík z drogerie DM - Křehký!!!


Požadované řešení

Prosím alespoň o slovní upozornění dotyčného řidiče vaší služby , aby se zbožím zacházel opatrněji, a pokud má k práci odpor tak doporučuji změnu profese, protože tohle se prostě nedělá !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2019 10:55, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 21:42, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.