Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes mi byl doručen balík , no doručen, spíše hozen. 6.11.2019
Kurýr se ani neobtěžoval zazvonit , prostě rovnou balíkem hodil přes 2,5m vysoké vrata přímo na bahno! Uvnitř balíku samozřejmě veškeré papírové a křehké věci poničené!
Indície k balíku - č.06085919135 , datum doručení 6.11.2019
Balík z drogerie DM - Křehký!!!
Prosím alespoň o slovní upozornění dotyčného řidiče vaší služby , aby se zbožím zacházel opatrněji, a pokud má k práci odpor tak doporučuji změnu profese, protože tohle se prostě nedělá !
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.