Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36719Vymáhání dluhu za nedoručené zboží, číslo případu 251703

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2019, před 5 lety

Diana Francová

Znění stížnosti

Dobrý den, přišla mi sms od firmy Alektum Group s.r.o,která je zplnomocněna od firmy Mylando k vymáhání dluhu,zaplacení částky 568Kč, nákladech věřitele.Vzhledem k tomu,že jsem si nic od firmy Mylando neobědnávala ani zboží nepřevzala nemíním nic platit,přesto bych uvítala radu jak postupovat.Dále bych uvítala informaci o jakou společnost,která nyní dluh vymáhá jde,zda je to exekuční firma a pod. a jaké možnosti na vymáhání má.Za zodpovězení předem děkuji.


Produkt

Přišla mi sms od Alektum s.r.o 6.11.2019, nic od Mylando AG NECHCI!


Požadované řešení

Žádám o zastavení mého případu pro bezpředmětnost!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2019 11:11, před 5 lety

Pokud společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí prokázat, že k tomu má právní důvod. Spotřebitelce doporučujeme, aby společnost vyzvala, aby jí doložila uzavření smlouvy, a aby dále prokázala, že zboží kupující skutečně doručila. Pokud společnost zboží nedodala nebo pokud dokonce nebyla kupní smlouva uzavřena, není společnost oprávněna žádat zaplacení údajného dluhu.

Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). O daném nároku společnosti tak může rozhodnout pouze soud.

Stěžovatelka by měla dále písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2019 23:34, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.