Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den, zaplatila jsem si 16.10. u vaší společnost Volumizér a k dnešnímu dni, jsem jej neobdržela!
Chci se zeptat, kdy mohu objednané zboží očekávat, je to již docela dlouhou dobu.
Zasílám podklady o úhradě objednaného zboží:
HS PLUS, trgovina in storitve d.o.o.
Číslo účtu: 5081908389 / 0800 / BIC : GIBACZPX
-899,00 Kč
Variabilní symbol 721403018
Info
Tuzemská odchozí úhrada Platba 24
VOLUMIZÉR
Volumizér
Urychlené doručení
|
Tweet |
Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitelka uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitelka má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.