Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#36726Neoprávněné vymáhání peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2019, před 5 lety

Miluše Grohová

Znění stížnosti

Dne 4.11.2019 jsem obdržela anglicky psaný dopis se složenkou na 169.90EUR. Já jsem s touto společností nikdy na internetu neuzavírala ani jsem nebyla na žádném jejich profilu.Jenom jsem v dobré víře zaplatila za sousedku Olgu Ruckerovou která má bydliště ve stejném domě jako já dne2.1.2019 přez internet částku 149Kč,protože ona neměla internetové bankovnictví.Nikde jsem tam nečetla o závazcích k této společnosti.4.2.2019.mě bylo z ůčtu strženo 2 247Kč.Okamžitě jsem kartu zablokovala a sousedce jsem at to vypoví aněco s tí udělá.Ona tam měla svůj profil. Prý si s nimy něco dopisovala,dokonce prý i písemě ale mě nikdo na nic neupozornoval.Dokonce nevím jak se dostali k mé adrese.Já jsem vdaná žena,nažádný profil k seznámení jsem se nepřihlašovala ani ho tam nemám.Naopak k vůli tomuto nedorozumění budu mit rodinné problémy.Co mám tedy podniknout dále, děkuji s pozdravem Grohová


Požadované řešení

Prosím abyste jednali pouze s paní Ruckerovou která měla na vašich stránkách svůj profyl


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2019 09:50, před 5 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud právní důvod pro zaplacení údajné dlužné částky neexistuje, může spotřebitelka žádat, aby společnost upustila od vymáhání údajného dluhu. Spotřebitelka by dále měla písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 22:30, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2020 19:58, před 5 lety

Společnost nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.