Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 18 |
Po nedávné rekonstrukci prodejny v Blansku, PSČ 678 01, byl konečně i v této největší prodejně ve městě instalován scanner na čtení čárových kódů zboží a nemuselo by se s každým výrobkem přes celou prodejnu k informacím. A že ho už dlouho bylo třeba! Protože spousta zboží v regálech neodpovídá cedulkám. Záměrně píši "nemuselo by se". Protože scanner je instalován mezi pultovým prodejem sýrů a uzenin a hned pod ním je umístěn sud, na kterém jsou vyrovnány láhve alkoholu v ceně 600,- Kč dosahující téměř až ke scanneru, takže se k němu vlastně nedá dostat. A pokud to risknete, že nějakou láhev třeba kabelkou shodíte a na poněkolikáté se vám podaří kód načíst (pouze u malého zboží, větší by se tam nevměstnalo), dočkáte se sdělení, že zboží nebylo identifikováno.
Tento obchod již navštěvujeme mnoho let a po mnohých zkušenostech s ním si troufám říci, že toto umístění bylo ZÁMĚRNÉ, každému na první pohled musí být jasné, že jsou dvě možnosti: raději scanner nepoužít nebo případně shodit drahou láhev. Jaké by pak bylo řešení? Určitě by platil zákazník a obchod by netratil.
Okamžité přemístění sudu s drahým alkoholem, aby byl scanner volně přístupný!
|
Tweet |
Umístění zařízení v obchodě je zcela v kompetenci daného obchodu.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
V prodejně zůstává vše beze změny, pouze lahve byly vyměněny za levnější. Ale přístup ke scanneru a jeho použití na tomto místě je stále stejně obtížné.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Vše beze změny. Nerozumím reakcím společnosti. Těmi chce říct, že tady to vše bylo dosud zbytečné a je třeba se znovu obrátit na jejich zákaznické centrum? Proč si to tedy v rámci společnosti nepředají přímo? Nechápu. Inu Kaufland.
Stížnost tedy přeřazujeme zpět na společnost, aby měla možnost reagovat.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Vaši reakci. Zákaznické centrum Kaufland je oprávněno přijímat zákaznické podněty na výše uvedených kontaktech. Prostřednictvím interního systému pak předáváme zpětné vazby od zákazníků odpovědným vedoucím v dané oblasti. I Váš podnět je pro nás důležitý a budeme rádi, když se na nás píšemně nebo telefonicky obrátíte, rádi se Vám budeme věnovat a sdělíme Vám podrobnosti týkající se Vaší zptné vazby.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vše beze změny...
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.