Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 18 |
Dnes jsem zakoupila sýr v chladícím boxu, kde byly jen sýry a na kterém byly zastrkane cenovky různých druhů sýrů a vše měly shodnou cenu 64,90. I pokladny mi nauctovali cenu 149,90. Tato cena nikde na chladícím boxu uvedená nebyla. Na informacích mi paní vedoucí odněkud přinesla cenovku 119,90 s tím že mi vrátí rozdíl. Na dotaz, kde cedulku vzala, mi tvrdila, že u sýrů v krabici. S tím nesouhlasím. Ceny byli zastrkane v liště kde běžne bývají.Požadovala jsem vrácení peněz, protože cedulka nebyla vidět a já si sýr koupila proto, že cena byla 64,90. S paní vedoucí nebyla možná domluva, byla arogantní a doslova mě z obchodu vyhodila. Odešla jsem tedy domů se sýrem za 149,90 který měl stát dle cenovky 64.90.... a nějakou cedulkou s cenou 119,90....
Kaufland Prlhrimov, sýr k-fav.par 250g, slušně jsem se chovala jen já, za paní vedoucí se styděly i prodavačky
Chci vědět, kolik ten sýr teda opravdu stojí a kde má být umístěna cenovka a jestli můžu dostat peníze zpět.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.