Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#36731Kaufland Pelhřimov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2019, před 5 lety

Květa Šulcová

Znění stížnosti

Dnes jsem zakoupila sýr v chladícím boxu, kde byly jen sýry a na kterém byly zastrkane cenovky různých druhů sýrů a vše měly shodnou cenu 64,90. I pokladny mi nauctovali cenu 149,90. Tato cena nikde na chladícím boxu uvedená nebyla. Na informacích mi paní vedoucí odněkud přinesla cenovku 119,90 s tím že mi vrátí rozdíl. Na dotaz, kde cedulku vzala, mi tvrdila, že u sýrů v krabici. S tím nesouhlasím. Ceny byli zastrkane v liště kde běžne bývají.Požadovala jsem vrácení peněz, protože cedulka nebyla vidět a já si sýr koupila proto, že cena byla 64,90. S paní vedoucí nebyla možná domluva, byla arogantní a doslova mě z obchodu vyhodila. Odešla jsem tedy domů se sýrem za 149,90 který měl stát dle cenovky 64.90.... a nějakou cedulkou s cenou 119,90....


Produkt

Kaufland Prlhrimov, sýr k-fav.par 250g, slušně jsem se chovala jen já, za paní vedoucí se styděly i prodavačky


Požadované řešení

Chci vědět, kolik ten sýr teda opravdu stojí a kde má být umístěna cenovka a jestli můžu dostat peníze zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2019 11:30, před 5 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2019 11:40, před 5 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2019 15:24, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2020 07:58, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.