Společnost


Turbado.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#367323x reklamované chytré hodinky Galaxy Watch

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2019, před 5 lety

Lucie Suková

Znění stížnosti

Chytré hodinky jsem zakoupila v červenci na internetových stránkach czechcom.cz a po zhruba 3 týdnech jsem je posílala na reklamaci s tím,že plně nabité hodinky vydrží sotva jeden den(výrobce uvadí výdrž baterie 120h) Hodinky po měsíci přišly zpět s tím,že vyměnili baterii a přehráli software. Na další reklamaci jsem je posílala zhruba po 14 dnech s tím samým problémem,že baterie nevydrží výrobcem uváděných 120h, i když jsem měla vypnuté všechny aplikace,bluetooth a jas snížený na minimum. Hodinky přišly po měsíci opět zpět s tím,že se závada neprojevila,ale preventivně přehráli software. 3 reklamce se stejným problémem a po měsíci,kdy mi hodinky přišly zpátky se závada neprojevila,ale byl přehrán software a nastavili parametry výrobce. Posílala jsem e-mail s tím,že chci odstoupit od smlouvy a vrátit peníze ,ale slečna mi odepsala,že reklamace musí být uznaná. Tak nevím,zda tam mám hodinky posílat pořád dokola a čekat,zda konečně uznají,že těch 120h opravdu nevydrží.


Produkt

Galaxy Watch 42mm LTE SM-R815 Rose Gold


Požadované řešení

Za hodinky bych chtěla vrátit zpět peníze,protože v tomto případě je nemohu řádně užívat,tak jak bych chtěla a už jsem z toho otrávena tak,že žádné chytré hodinky už si nekoupím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2019 11:02, před 5 lety

Důvodem k odstoupení od smlouvy je třetí výskyt stejné vady po opravě nebo čtvrtý výskyt různé vady, případně skutečnost, že věc vykazuje najednou minimálně tři vady.

Pokud však bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 22:07, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.