Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
zakoupil jsem 14.2.2019 elektrickou zubní sprchu se zárukou 3 roky. Ta mi sloužila do cca poloviny září a pak se přestala dobíjet a nefungovala. Sprchu jsem reklamoval 12.10.2019 jsem obdržel sprchu novou. Tato sprcha nefungovala od počátku řádně se nabila, po zapnutí motorek vrčí, ale nestříká což mi přijde jako podstatná závada. Sprchu jsem tedy reklamoval znovu a to dne 14.10.2019. 4.11.2019 jsem obdržel SMS-ku, že se mám dostavit k vyřízení reklamace. Dne 6.11.2019 jsme obdržel nefunkční sprchu zpět s tím, že závada byla posouzena a shledána bezdůvodnou. To že sprcha nestříká je dle pracovníků LIDLu zřejmě nepodstatná prkotina která nebrání užívání výrobku. Pln rozhořčení jsem se rozhodl kontaktovat zákaznické centrum, zvolil jsem pokorný a prosebný ton, kterým jsem se dožadoval pomoci. Vzápětí vše bylo spláchnuto do někam, neboť kontaktní formulář na zákaznické centrum zmizel a místo něj se mi zobrazilo doporučení abych si zkontroloval soubory cookies a další platné rady.
zubní sprcha ADR - EAN 306603 za 599,- Kč, číslo posouzení opakované reklamace 3194
Dodání funkčního výrobku nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace (poškození pily nebylo způsobeno nesprávnou údržbou/prodávajícím doporučená údržba pily je nesprávná), má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, pane Toule,
mrzí nás, že byla reklamace vyřízena k Vašemu nespokojení. Upozorníme odpovědné kolegy, aby se Vám ozvali a situaci s Vámi dořešili.
Děkujeme za trpělivost. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Zubní sprchu jsem dne 9.11. 2019 opět reklamoval. Společnost LIDL mi dnes v 16:28, tedy poslední den 30-ti denní lhůty zaslala oznámení, že se mám dostavit do prodejny, kde mi bude oznámeno jak bude reklamace vyřízena.
S pozdravem Peter Toul
Stížnost z důvodu dosažení smírného vyřešení sporu tímto uzavíráme.