Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#36733Zamítnutí opakované reklamace zubní sprchy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2019, před 5 lety

Peter Toul

Znění stížnosti

Dobrý den,
zakoupil jsem 14.2.2019 elektrickou zubní sprchu se zárukou 3 roky. Ta mi sloužila do cca poloviny září a pak se přestala dobíjet a nefungovala. Sprchu jsem reklamoval 12.10.2019 jsem obdržel sprchu novou. Tato sprcha nefungovala od počátku řádně se nabila, po zapnutí motorek vrčí, ale nestříká což mi přijde jako podstatná závada. Sprchu jsem tedy reklamoval znovu a to dne 14.10.2019. 4.11.2019 jsem obdržel SMS-ku, že se mám dostavit k vyřízení reklamace. Dne 6.11.2019 jsme obdržel nefunkční sprchu zpět s tím, že závada byla posouzena a shledána bezdůvodnou. To že sprcha nestříká je dle pracovníků LIDLu zřejmě nepodstatná prkotina která nebrání užívání výrobku. Pln rozhořčení jsem se rozhodl kontaktovat zákaznické centrum, zvolil jsem pokorný a prosebný ton, kterým jsem se dožadoval pomoci. Vzápětí vše bylo spláchnuto do někam, neboť kontaktní formulář na zákaznické centrum zmizel a místo něj se mi zobrazilo doporučení abych si zkontroloval soubory cookies a další platné rady.


Produkt

zubní sprcha ADR - EAN 306603 za 599,- Kč, číslo posouzení opakované reklamace 3194


Požadované řešení

Dodání funkčního výrobku nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2019 10:56, před 5 lety

Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace (poškození pily nebylo způsobeno nesprávnou údržbou/prodávajícím doporučená údržba pily je nesprávná), má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2019 17:22, před 5 lety

Dobrý den, pane Toule,

mrzí nás, že byla reklamace vyřízena k Vašemu nespokojení. Upozorníme odpovědné kolegy, aby se Vám ozvali a situaci s Vámi dořešili.

Děkujeme za trpělivost. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2019 15:23, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.12.2019 19:56, před 5 lety


Peter Toul

Zubní sprchu jsem dne 9.11. 2019 opět reklamoval. Společnost LIDL mi dnes v 16:28, tedy poslední den 30-ti denní lhůty zaslala oznámení, že se mám dostavit do prodejny, kde mi bude oznámeno jak bude reklamace vyřízena.
S pozdravem Peter Toul

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2020 14:35, před 5 lety

Stížnost z důvodu dosažení smírného vyřešení sporu tímto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.