Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#36737Vymáhání dluhu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2019, před 5 lety

Jana Dytrychová

Znění stížnosti

Dobrý den, včera jsem poštou obdržela od německé společnosti INTRUM upomínku, kde ode mě chtějí zaplatit 165 EUR. Nechci platit. Nevyužívala jsem služby Be2. Ani o nic nežádala. V případě, že budu ignorovat...co se stane? Je lepší zaplatit za něco, čemu ani nerozumím...a mít pokoj? V případě zaplacení, jakou mám záruku, že nepřijde další požadavek na platbu?
Zablokovala jsem pro jistotu platební kartu.


Požadované řešení

neplatit společnosti INTRUM.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2019 10:20, před 5 lety

Dle našeho názoru nejsou spotřebitelé informováni o automatickém prodloužení dostatečným způsobem, takže není platně sjednáno a společnosti podle nás nevzniká právo na uhrazení poplatku za automatické prodloužení.

Co se týče "vymáhání" poplatku uvedenou externí společností, zde panují pochyby o tom, zda je uvedená společnost do procesu vůbec zapojena, nebo dochází k nekorektnímu využívání jejího jména.

Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost přistoupila k vymáhání čehokoliv soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.

Spotřebitelce doporučujeme kontaktovat banku a případně přistoupit k blokaci platební karty.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2019 19:57, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2019 15:22, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2020 07:57, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.