Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, včera jsem poštou obdržela od německé společnosti INTRUM upomínku, kde ode mě chtějí zaplatit 165 EUR. Nechci platit. Nevyužívala jsem služby Be2. Ani o nic nežádala. V případě, že budu ignorovat...co se stane? Je lepší zaplatit za něco, čemu ani nerozumím...a mít pokoj? V případě zaplacení, jakou mám záruku, že nepřijde další požadavek na platbu?
Zablokovala jsem pro jistotu platební kartu.
neplatit společnosti INTRUM.
|
Tweet |
Dle našeho názoru nejsou spotřebitelé informováni o automatickém prodloužení dostatečným způsobem, takže není platně sjednáno a společnosti podle nás nevzniká právo na uhrazení poplatku za automatické prodloužení.
Co se týče "vymáhání" poplatku uvedenou externí společností, zde panují pochyby o tom, zda je uvedená společnost do procesu vůbec zapojena, nebo dochází k nekorektnímu využívání jejího jména.
Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost přistoupila k vymáhání čehokoliv soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.
Spotřebitelce doporučujeme kontaktovat banku a případně přistoupit k blokaci platební karty.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.