Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes jsem nepořídila nic s panem vedoucím...zesměšnil mne a navíc prý opravář žádnou závadu nenašel a tudíž ji neopravoval ale přesto ustřihl záruční čtvereček a ani nenechal zprávu,panu vedoucímu jsem srozumitelně řekla na čem trvám ale bez uspěchu ..prý dnes večer přijde a pračku zkusí roztočit,,copak je tohle za chovámí a nepřihlíží se na podnět zákazníka že danou věc vrátí a chce zpět peníze??je to pro mne šokujicí a nemám žádné odvolání.pan vedoucí se choval arogantně a na mé argumenty se jen smál.,,nechtěl najit žádné řešení.jsem samoživitelka a na pračku jsem skoro rok šetřila a ted mám jen výrobek na který s ekoukám a ani jej neužiju
opětovně se netočí buben po necelém měsici od opravy
vrácení peněz a dodatečnou omluvu od pana vedoucího za jeho jednání
|
Tweet |
Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy. Pokud tato povinnost nebyla splněna, je možné podat podnět České obchodní inspekci pro porušení § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Doporučujeme spotřebitelce, aby trvala na vystavení reklamačního protokolu, aby měla důkaz o uplatnění reklamace a jejím řešení.
Dále dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku platí, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Spotřebitel může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Pokud prodávající reklamaci zamítá, měl by prokázat, že zboží nebylo při převzetí vadné.
Společnost EURONICS ČR a.s. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.
Hodnocení: