Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#3674Opakované řešení pračky goddess

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.07.2014, před 11 lety

Jana Smáhová

Znění stížnosti

Dnes jsem nepořídila nic s panem vedoucím...zesměšnil mne a navíc prý opravář žádnou závadu nenašel a tudíž ji neopravoval ale přesto ustřihl záruční čtvereček a ani nenechal zprávu,panu vedoucímu jsem srozumitelně řekla na čem trvám ale bez uspěchu ..prý dnes večer přijde a pračku zkusí roztočit,,copak je tohle za chovámí a nepřihlíží se na podnět zákazníka že danou věc vrátí a chce zpět peníze??je to pro mne šokujicí a nemám žádné odvolání.pan vedoucí se choval arogantně a na mé argumenty se jen smál.,,nechtěl najit žádné řešení.jsem samoživitelka a na pračku jsem skoro rok šetřila a ted mám jen výrobek na který s ekoukám a ani jej neužiju


Produkt

opětovně se netočí buben po necelém měsici od opravy


Požadované řešení

vrácení peněz a dodatečnou omluvu od pana vedoucího za jeho jednání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2014 19:02, před 10 lety

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy. Pokud tato povinnost nebyla splněna, je možné podat podnět České obchodní inspekci pro porušení § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Doporučujeme spotřebitelce, aby trvala na vystavení reklamačního protokolu, aby měla důkaz o uplatnění reklamace a jejím řešení.
Dále dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku platí, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Spotřebitel může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Pokud prodávající reklamaci zamítá, měl by prokázat, že zboží nebylo při převzetí vadné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 13:55, před 10 lety

Společnost EURONICS ČR a.s. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.9.2014 13:55, před 10 lety


Jana Smáhová

Hodnocení: