Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#36740Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2019, před 5 lety

Richard Svěcený

Znění stížnosti

Dne 20.10.2019 jsem zakoupila automobil vw pasat 2015 k tomu to automobilu jsem dostala pasívní střežení v hodnotě 20000,-tísíc což jsem nechtěla současně jsem zjistila že na automobilu je v čelník skle 3 dírky což mi nebylo řečeno a v předavacím protokolu je psano že automobil byl bez závad opět lživé informace . kdýž víslovně neco nechci a mám to zaplacení tak proč by moje penize nemohli bejt vrácení spor sem řešil ale nevyřešil


Požadované řešení

požadované řešení odstoupení od smlouvy a vrácení automobilu a navraceni cele ceny pojíštění cestuj bez starosti a lokátor exclusive a doplnkoví servis jsou veci které nechci a pokud nejdou zrušit tak vratím automobil a koupím jinde


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2019 09:13, před 5 lety

Pokud si spotřebitel doplňkovou službu neobjednal, nemusí za ní platit.

Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.11.2019 15:47, před 5 lety

Vážený pane Svěcený,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste zakoupili, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.12.2019 06:22, před 5 lety


Richard Svěcený

spz je zde 9U14475

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2020 13:30, před 5 lety

Vážený pane Svěcený,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení. Věc byla řešena přímo s majitelkou, kolega se s ní telefonicky spojil a vše vysvětlil. Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.1.2020 06:16, před 5 lety


Richard Svěcený

Dobrý den tak tuto věc řeším už dlouho mám záznam o stk kontrole kterou dělal autobazar kdeje v zavadách napsáno poškození čelního skla a to vše před koupí tak autobazar veděl o závadě od samého začatku ale věc meozna,il kupujícímu a do protokolu o převezetí napsal jen 2 škrábance . a jen nas informovali že autu není vubec nic žeje plně bez zavad coš není prasklini se uš mrazem dosti rostahuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.1.2020 12:57, před 5 lety

Vážený pane Svěcený,
s doplňkovými službami byla majitelka seznámena přímo při koupi. Co se týče poškrábaného čelního skla, jedná se o vadu zjevnou. Přesto Vám kolegové v dopise zaslali nabídku kompenzace formou slevy.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.2.2020 13:18, před 5 lety


Richard Svěcený

Dobrý den majitelka o info nebila zadním spusobem informovana a za druhe jedna se o vadu čelního skla a ta sice je zjevna ale i přesto autobazar neupozornil na vadu a tu zatajil a do protokolu o stavu vozu tutu vec neuvedel a tim poskodil kupujiciho tim zeho uvedl v omil a to umlsilne a proto sme vec predali formou zalobi ke kraskemu soudu v usti nad labem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2020 13:33, před 5 lety

Dobrý den,
společnost trvá na původním výsledku reklamace. Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2020 10:36, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2020 17:25, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.