Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#36745Neoprávněně naúčtované ceny za zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2019, před 5 lety

Diana Kovandová

Znění stížnosti

Dobrý den, stížnosti obvykle nepíši, ale tentokrát jsem už opravdu naštvaná. Účtenku si nekontroluji vždy přímo v obchodě, ale minule až doma (což byla chyba..). V akci byla paprika trikolora za 19.90kč – nejen, že mi bylo naúčtováno 39,90kč, ale paprika omylem DVAKRÁT. Zaplatila jsem za ní tedy ve výsledku 80kč, taktéž toaletní papír Zewa – v akci za 44.90kč a naúčtováno mi bylo 94.90kč. Setkala jsem se i poněkud s nevlídným chováním v Kauflandu v Kutné Hoře. Bránila jsem se u zaměstnanců, proč neodpovídají ceny u zboží s cenou na kase. Paní mi otráveně řekla, ať si to zkusím všechny ty ceny a regály pořád hlídat. Takto by se podle mě neměl chovat ani Kaufland – okrádat klienty, ani zaměstnanci. Ty jsou přeci za svou práci placení. Jak mám tyto situace řešit? Do Kauflandu jsem chodila nakupovat ráda, tyto okolnosti mě ovšem donutí brzy nakupovat v jiném supermarketu v Kutné Hoře. Děkuji, Diana Kovandová


Produkt

Paprika trikolora, toaletní papír Zewa


Požadované řešení

Ráda bych byla za slevu do Kauflandu, jen za poslední nákup mi bylo neoprávněně naúčtováno přes 100 korun.
Lepší chování zaměstnanců.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2019 11:28, před 5 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Pokud bylo zboží (paprika) zaúčtováno dvakrát, ačkoli spotřebitelka zakoupila zboží pouze jednou, pak by měla v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vydání bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2019 11:39, před 5 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2019 15:21, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2020 07:55, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.