Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, stížnosti obvykle nepíši, ale tentokrát jsem už opravdu naštvaná. Účtenku si nekontroluji vždy přímo v obchodě, ale minule až doma (což byla chyba..). V akci byla paprika trikolora za 19.90kč – nejen, že mi bylo naúčtováno 39,90kč, ale paprika omylem DVAKRÁT. Zaplatila jsem za ní tedy ve výsledku 80kč, taktéž toaletní papír Zewa – v akci za 44.90kč a naúčtováno mi bylo 94.90kč. Setkala jsem se i poněkud s nevlídným chováním v Kauflandu v Kutné Hoře. Bránila jsem se u zaměstnanců, proč neodpovídají ceny u zboží s cenou na kase. Paní mi otráveně řekla, ať si to zkusím všechny ty ceny a regály pořád hlídat. Takto by se podle mě neměl chovat ani Kaufland – okrádat klienty, ani zaměstnanci. Ty jsou přeci za svou práci placení. Jak mám tyto situace řešit? Do Kauflandu jsem chodila nakupovat ráda, tyto okolnosti mě ovšem donutí brzy nakupovat v jiném supermarketu v Kutné Hoře. Děkuji, Diana Kovandová
Paprika trikolora, toaletní papír Zewa
Ráda bych byla za slevu do Kauflandu, jen za poslední nákup mi bylo neoprávněně naúčtováno přes 100 korun.
Lepší chování zaměstnanců.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Pokud bylo zboží (paprika) zaúčtováno dvakrát, ačkoli spotřebitelka zakoupila zboží pouze jednou, pak by měla v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vydání bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.