Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#36747Překročená lhůta pro reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2019, před 5 lety

Pavel Šolc

Znění stížnosti

Zakoupil jsme na internetové eshopu kasa.cz tiskárnu (mělo se jednat o zboží vrácené do 14 dnů, ale dle emailové komunikace s ehopem před nákupem, plně funkční). Tiskárna dorazila celá zalitá inkoustem. Po komunikaci s dodavatelem jsem zboží 30.9. zaslal zpět a požadoval zaslání nového zboží, nebo vrácení peněz.
4.10. jsem od od obchodu obdržel email, že reklamace byla uznána a uzavřena. Následně jsem v průběhu měsíce zkoušel několikrát kontaktovat obchod jak emailem tak telefonicky s dotazem jak byla reklamace vyřízena a zdali tedy mám očekávat nové zboží, nebo vrácení peněz. Na emaily obchod nereaguje a při telefonické komunikaci mi bylo jen stále opakováno, že prověří a dají mi vědět. Již je to déle než zákonná lhůta 30 dnů a stále nemám ani zboží ani peníze.


Produkt

Tiskárna multifunkční HP Ink Tank Wireless 415 MJ: 8800167656


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz (včetně poštovného)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2019 17:23, před 5 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, smlouva se ruší od počátku a smluvní strany si vrátí poskytnutá plnění. Spotřebitel by měl tedy právo na vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky ani poté, co ji k tomu spotřebitel vyzve, má spotřebitel právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Pokud společnost nevyřídí reklamaci včas, dopouští se přestupku, za který může být ze strany České obchodní inspekci sankcionována pokutou až do výše 3 000 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2020 15:03, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.