Společnost


GLO - STORY LIMITED

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36757Po vrácení zboží nevrátili peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2019, před 5 lety

Jorga Rajníková

Znění stížnosti

dobrý den,
před více jak měsícem jsem vrátila prošívané sako - bylo mi potvrzeno převzetí panem P. K. dne 3.10.2019 s tím, že mě budou průběžně informovat, od té doby ale nepřišla žádná zpráva a peníze také ne.
jak mám postupovat, děkuji za radu
Jorga Rajníková


Produkt

šlo o bundu za 1799,-


Požadované řešení

chtěla bych, aby mi peníze vrátili na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2019 17:29, před 5 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy spotřebitelka od smlouvy odstoupila. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala (z popisu stížnosti však vyplývá, že spotřebitelka již zboží vrátila). Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat navíc zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt se sídlem ve Velké Británii, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2020 05:48, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.