Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Nechapu jak je mozne, ze i kdyz si zmenim dodani zasilky do Pacelshopu, bez konzultace a upozorneni doruci zasilku na uplne jiny parcel shop, pro me na druhem konci města..
Jiz několikrát, když mi prisel email, ze mi ma byt dorucen přes PPL balicek, a ja vedela, ze nebudu doma, nejpozději do 2h od doruceni emailu jsem zmenila místo dodani na mnou vybrany parcel shop..
I přes to mi za 2-3 dny prisel email, ze zasilka byla dorucena na uplne jiny parcel shop..
Pritom mnou vybrany parcel shop NEMEL plnou kapacitu, jak jsem si ověřila..
Poprvé jsem volala na zákaznickou podporu.. pani byla sice mila, nedokazala mi rict, proc byl balicek doruceny jinam, a ze se mi ozve.. Neozvala se..
Podruhe jsem znovu jsem volala na zakaznickou podporu, tentoktat uz tam nebyla zadna mila pani, ale velice neprijemny a neochotny pan S., na jehoz chovani a pristup bych si timto chtela take stezovat..
Napred tvrdil, ze jsem to udelala pozde..(mail o doruceni mi prisel v 00:20 a ja zadala zmenu hned rano v 7h) a ze uz ridici tato informace neprisla – coz je ale nesmysl.. driv jsem to udelat nemohla, protoze jsem driv o balicku nevedela.. a kdyby ta informace ridici neprisla, tak by mi preci spravne mel balicek dorucit na puvodni adresu.
Snazila jsem se panu S. vysvetlit, ze se tato situace nestala poprve a ze chci vedet, jak to, ze vas system nefunguje a proc dorucujete zasilky jinam, nez si zakaznik urci.. pan S. byl neprijemny a porad jen opakoval, ze mi na to uz odpovedel a ze nema co vic mi k tomu rici.
Proto zadam vysvetleni, z jakeho duvodu nabízí PPL sluzbu doruceni na parcel shop, kdyz si pak zasilky dorucuje kam chce a jeji personal je nasledne neochotny a neprijemny???
Dekuji,
Pecinkova
Cisla zasilek prikladam nize
Pouceni zamestnancu na zakaznicke podpore o chovani k zakaznikum, pouceni ridicu, ze pokud chteji zásilku nechat jinde, mají o tom napred informovat zákazníka.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.