Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#36759Vymáhání dluhu 3 dopis

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2019, před 5 lety

Veronika Sikorová

Znění stížnosti

Dobrý den. Již před měsícem jsem dostala od firmy intrum dopis, ohledně zaplacení částky 170,88 EUR ze společnosti be2. Do společnosti be2 jsem se zaregistrovala v únoru roku 2018.na jejich stránkách jsem ale nevyužívala žádné jejich služby. Proto nechápu proč chtějí po mě zaplatit 170,88 EUR. Dopis jsem ignorovala. Další týden mi přišel druhý dopis a dnes mi přišel třetí. S tím že pokud to nezaplatím, půjde to před soud atd.. Moc tomu nerozumím, jelikož je to v angličtině a já anglicky moc neumím. Proto bych chtěla poprosit o radu co mám dělat. Platit to rozhodně nebudu.. Děkuji Sikorová


Produkt

Be2, Intrum, stížnost


Požadované řešení

Neplatit společnosti intrum


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2019 16:56, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat.

Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.11.2019 19:00, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.11.2019 19:06, před 5 lety


Veronika Sikorová

Dobrý den. Společnost jsem kontaktovala na daný email. Napsali mi, že proces vymáhání byl zahájen z důvodu že se nepodařilo odečíst členský poplatek z mého účtu. Žádný členský poplatek jsem si neobjednavala, proto nechápu že musím platit.. Nehodlám společnosti zaplatit tento poplatek. Nebyla jsem ani kontaktována že nějaký poplatek existuje.žádné služby jsem nevyužívala proto nehodlám platit.. A žádám o zrušení smlouvy a vymáhání dluhu.. Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2019 11:05, před 5 lety

Spotřebitelka může smlouvu se společností vypovědět skrze výše uvedený e-mail. Vymáhá-li společnost údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli. Inkasní společnosti tak pouze "tlačí" na spotřebitele skrze písemnou komunikaci.

Co se týče oprávněnosti automatického prodloužení, zde jsme toho názoru, že informování ze strany společnosti není dostatečné, takže nedojde k platnému ujednání automatického prodloužení.

Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost přistoupila k vymáhání čehokoli soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.

Stížnost přeřazujeme na společnost a vyzýváme ji, aby výpověď podanou spotřebitelkou respektovala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 22:29, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2020 19:56, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.