Společnost


GLO - STORY LIMITED

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36767Objednávka č. 2019001696 nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2019, před 5 lety

JANA VANĚČKOVÁ

Znění stížnosti

Reklamované zboží odesláno dne 21.10.2019 na adresu pro vracení zásilek (Košice) spolu s formulářem pro odstoupení od smlouvy. Za uplynulých 17 dní žádná zpráva, natož pak vrácené peníze !
Zimní bunda neodpovídala vyobrazení ani velikostní tabulce. Objem hrudníku menší.


Produkt

zimní bunda TIC WHITE v hodnotě Kč 2.499,-


Požadované řešení

navrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2019 11:08, před 5 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy spotřebitelka od smlouvy odstoupila. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala (z popisu stížnosti však vyplývá, že spotřebitelka již zboží vrátila). Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat navíc zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt se sídlem ve Velké Británii, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 22:08, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.