Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U zakoupene loznice Gabriela dub sonoma dodana spatna soucastka na zaveseni skrinovych posuvnych dveri. Napsala jsem jiz 3x na reklamacni email - zadna odpoved.Zkousela jsem volat na udane cislo pro reklamace - poprve to bylo neexistujici cislo,podruhe jsem se dovolala,ale pani mne rekla, ze volam na soukrome cislo.
Psala jsem i vyrobci a bylo mne napsano,ze to mam resit tam,kde jsem zbozi koupila.Skrin mam sestavenou ale posuvne dvere jsou jen na polovine. Tak uz nevim,jak to řešit.
Loznice Gabriela dub sonoma/bila kod produktu: 0000167788
Potrebovala bych spravnou soucastku aby se mohla namontovat na dvere,aby se daly pouzivat.Poslala jsem na reklamace Prima-cena.cz i foto spravne soucastky.
|
Tweet |
Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem, za který může Česká obchodní inspekce obchodníka sankcionovat.
Pokud prodávající nepřijme reklamaci, může mu být uložena Českou obchodní inspekcí pokuta za správní delikt a to až do výše 3 000 000,- Kč. Je-li spotřebitel přesvědčený, že prodávající porušil své zákonné povinnosti, může podat podnět České obchodní inspekci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.