Společnost


BENNET CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36768Nevyrizena reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2019, před 5 lety

Vera Mamenakov

Znění stížnosti

U zakoupene loznice Gabriela dub sonoma dodana spatna soucastka na zaveseni skrinovych posuvnych dveri. Napsala jsem jiz 3x na reklamacni email - zadna odpoved.Zkousela jsem volat na udane cislo pro reklamace - poprve to bylo neexistujici cislo,podruhe jsem se dovolala,ale pani mne rekla, ze volam na soukrome cislo.
Psala jsem i vyrobci a bylo mne napsano,ze to mam resit tam,kde jsem zbozi koupila.Skrin mam sestavenou ale posuvne dvere jsou jen na polovine. Tak uz nevim,jak to řešit.


Produkt

Loznice Gabriela dub sonoma/bila kod produktu: 0000167788


Požadované řešení

Potrebovala bych spravnou soucastku aby se mohla namontovat na dvere,aby se daly pouzivat.Poslala jsem na reklamace Prima-cena.cz i foto spravne soucastky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2019 09:19, před 5 lety

Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem, za který může Česká obchodní inspekce obchodníka sankcionovat.

Pokud prodávající nepřijme reklamaci, může mu být uložena Českou obchodní inspekcí pokuta za správní delikt a to až do výše 3 000 000,- Kč. Je-li spotřebitel přesvědčený, že prodávající porušil své zákonné povinnosti, může podat podnět České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 22:08, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.