Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,chci se podělit o špatnou zkušenost ohledně služby bezbolestné liposukce od Beautiful and Slim. S manželem jsme byli na ošetření na adrese Pavla Švandy ze Semčic 13 150 00 Praha 5 - Smíchov Odpovědná osoba: Ing. Olga Dunaj-Jurčová, které nás stálo po slevě dohromady 7000Kč.Ihned po ošetření v pase nám ubylo slibovaných 2cm ale mělo během 14 dní ubývát stále více dle informací od majitelky a také na stránkách se píše o výsledků v průběhu následujících dní ale k tomu nedošlo.Na svých webových stránkách uváděli, že lze vrátit peníze pokud budeme nespokojení s výsledkem a to jsme nespokojení. Naštěstí jsme si ofotili tu větu a následně kdy jsme mluvili s majitelkou že chceme vrátit peníze na základě informací na jeji stránkách, že vracejí peníze tak paní větu změnila, že peníze nevracejí a nehodlalá nám je vratit.Důkazy máme. Je to neferový a křivý chování a chceme aby se o tom vědělo. Chceme pouze to,co nám patří nic víc.Byla nám nabídnuto další ošetření ale o to nestojíme, chceme vrátit peníze tak jak to bylo uvedeno. Změnou této podstatné informace ohledně vrácení peněz jen dala najevo,že je to neférové jednání a uváděla na stránkách nepravdivé informace. Paní mluvila velmi nervozně a nechtěla pustit ke slovu. Je to drzost a budeme to řešit.
Jednalo se o ošetření rukou,boku a břicha
Vrácení peněz
|
Tweet |
V tomto případě opravdu záleží na skutečnosti, co bylo ze strany poskytovatele služby deklarováno a zda spotřebitel splnil všechny podmínky pro dosažení výsledku. Tvrzení o vrácení peněz při nespokojenosti se službou je vágní a objektivně nelze posoudit.
Ošetření paní Pokorné proběhlo standartním způsobem. Klientka byla před ošetřením přeměřena a měřena bezprostředně po ošetření. Okamžitý úbytek byl 3 cm, což je v souladu s našimi internetovými stránkami, kde garantujeme úbytek 2 – 4 cm. Klientce bylo sděleno, že může dojít k dalším druhotným úbytkům, které jsou individuální a mohou se lišit podle různé struktury tkáně, věku, metabolismu a hormonálních změn. Klientka odcházela velmi spokojená. Po 14 dnech klientka poslala sms, že chce vrátit peníze, že není s výsledkem spokojená. Kolegyně jí volala, že je majitelka na dovolené a po návratu se ozve. Po návratu jsem hned paní Pokornou kontaktovala a nabídla jí, aby se stavila v salonu, že jí přeměřím, abych viděla, k jakým výsledkům skutečně došlo. Dále bylo klientce nabídnuto případně další bezplatné ošetření. Klientka se hned nevyjádřila, a pak poslala další sms, že chce vrátit peníze. Opět jsem paní kontaktovala, ale to už mi bylo vyhrožováno soudy. Svůj salon provozuji již šestým rokem a mám spoustu spokojených klientů, kteří se k nám vrací. Chápu, že míra spokojenosti každého klienta je jiná. Ošetření bylo provedeno a nabídnuto i přeměření, se kterým klientka nesouhlasila, nevidím tedy důvod, proč peníze klientce vracet.
Vzhledem ke skutečnosti, že spotřebitelka již nevyužila možnosti reakce, považujeme stížnost za uzavřenou.