Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
Přes Booking jsem si rezervovala 5 vstupenek do Vatikánských muzei s následným predsnostnim vstupném do Baziliky Sv.Petra.Nechali si za osobu zaplatit 30 Euro na osobu.Po předložení PINU v informačním centru před Vatikánem jsme obdrželi vstupenky za 17 Euro na osobu bez prednostniho vstupu do Baziliky(přitom se zadny vstup neplatí!!!).Bylo nám po naši stížnosti v informačním centru sděleno,ze tyto praktiky od Bookingu znají a my máme zaplaceny pouze vstup do Vatikánu a at si to vyridime zpátky doma v Česku!Po skoro 3 měsíčním čekání na nějakou řádnou odpověď mi přišel e-mail,ze si za to muzem sami neboť jsme si vyzvedli vstupenky o půl hodiny dříve než bylo uvedeno!!!!Opravdu nehoráznost!!!! S časem to nemá vůbec nic společného!Jen vybrali peníze za atrakci,kterou absolutně nesplnili!!!!
Požadují vracení preplacenych peněz za 5 osob!
Požadují pouze vracení preplacenych peněz!
|
Tweet |
Společnost Booking.com B.V. provozuje platformu, prostřednictvím níž mohou poskytovatelé služeb nabízet své produkty a služby a přes kterou mohou návštěvníci platformy provádět rezervace.
Tím, že si spotřebitel rezervuje službu prostřednictvím portálu Booking.com, vytváří si rezervaci u poskytovatele služeb, nikoliv pak u portálu Booking. com. Od tohoto okamžiku rezervační portál vystupuje výhradně jako prostředník mezi spotřebitelem a poskytovatelem, který předá informace o rezervaci příslušnému poskytovateli a pošle jeho jménem e-mail s potvrzením rezervace.
Pokud jde o odpovědnost rezervačního portálu, ten odpovídá dle svých obchodních podmínek (dostupné na: https://www.booking.com/content/terms.cs.html) dle čl. 9 pouze za:
- přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl, zaplatil
- škody, které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb.
Rezervační portál odpovídá až do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.
Společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku.
Z tohoto důvodu doporučujeme, aby se spotřebitel obrátil ohledně reklamace na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.
Webové stránky Evropského spotřebitelského centra lze nalézt na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které máte k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.