Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem si notebook s prodlouženou záruční dobou.Ve dvouleté záruce se nám notebook rozbil a byl opraven.Letos v květnu nám prasknul displey a tak jsem ho poslala do servisu který spadá na prodlouženou záruku,též nám vypadlo tlačítko enter tak jsem to též chtěla opravit.Notebook nám byl zaslán zpět za který jsem zaplatila 3470kč.Doma jsme nootebook chtěli zapnout,ale obraz byl rozmazaní a nešel spustit operační systém windous7,nerozeznal žádné komponenti grafickou ani sítovou kartu.Nootebook jsem poslala na spátek.Ale bylo mi zděleno že na notebooku je jiné seriové číslo.Seriové číslo nesedělo ani ze servisem ,který ho měl ve dvouleté záruční době na kterém vyměnil základovou desku.Též mi bylo zděleno že jsem k nim poslala přístroj s jinou základovou dekou a jiním HDD a reklamace ,že nebyla uznána.Noteboook se nám opět vrátil ,ale nová klávesnisnice byla poškrábaná,byl rozlepení a konektory byli z ohýbané.Tak jsem jim poslala reklamaci,ale oni se se mnou o tom nechtějí bavit.
číslo zakázky5319-1 číslo spisu MondialA114000990CZE notebook Asus A53SC
.Žádám o vrácení peněz za nefunkčnost přístroje jejich vynou.
|
Tweet |
Dle § 2944 platí, že každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Nicméně v tomto případě by spotřebitel měl prokázat, že k výměně základní desky došlo v servisu. Spotřebitel by měl také prokázat, že k reklamaci opravy zasílal notebook, který mu byl v rámci mimozáruční opravy za úplatu opraven. Vzhledem k tomu, že se jedná o úplatnou služby, která byla poskytnuta vadně, má spotřebitel práva plynoucí z vadného plnění.
Společnost GERANET s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.