Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dobrý den, včera dne 7.11.2019 jsem u vás v Kauflandu na Malém Klíně koupila grilované kuře. Snědla jsem jen trošku a přítel to samé. Jenže jsem nečekala ze oba dva budeme mít otravu jidlem. Oba dva trpíme silnymi strevnimi i žaludečními obtížemi. Celou noc nespim a myslím ze ani spat nebudu jak je mi zle. V životě jsem tohle nezažila. Je mi zle a nemůžu nic. Teď už vím ze v Kauflandu kure kupovat nebudeme.
Grilované kuře
Byla bych ráda kdyby tam dávali čerstvé maso nebo to alespoň kontrolovali. Není možné aby zákazníci měli otravu nebo střevní chřipku.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohla by spotřebitelka rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.