Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.2.2019 jsem zakoupila kabelku v provozovně Uherské Hradiště. Kabelka se zdála být semišová. Jenže nošením kabelky začal semiš úplně mizet. 7.10.2019 jsem se rozhodla kabelku reklamovat v prodejně UH. 6.11.2019 mi kabelku vrátili s vyjádřením reklamačního oddělení areál svit 113 bud. 76001 Zlín IČO 61719251, že se nejedná o výrobní ani materiálovou vadu, ale o změny způsobené zákazníkem v průběhu užívání kabelky, tyto změny prý nelze reklamovat. Je jasné, kdybych kabelku nenosila, nic by se neošoupalo.
Na justici se mi nepodařilo vyhledat firmu IČO 61719251 ani pod názvem reklamační oddělení.
Jedná se o černou údajně semišovou kabelku zn. CARLA BERRY (imitace)
Požaduji výměnu kabelky, nebo odstoupení od kupní smlouvy.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.