Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den
Před rokem jsem zaplatil vstupní poplatek za vip členství, který měl být podle mého názoru jednorázový. Ovšem zjevně jsem si nepřečetl to co mi přišlo emailem:
Vaše Premium členství je platné po dobu 1 měsíc/ů , počínaje dnem 3.7.2018 v celkové ceně CZK 149.
Abyste mohli nepřetržitě využívat všech výhod Vašeho Premium členství bez přerušení, bude Vaše členství automaticky prodlouženo o další 3 měsíc/e/ů v celkové ceně CZK 2.247.
Nedíval jsem se na výpisy více než rok a teď mi vše došlo, každé 3 měsíce mi bylo strženo 2247 kč.
Poprvé jsem to zaznamenal 6.11.2019 takže částka která mi byla odčerpána je více než značná.
Prosím o radu jak postupovat, protože zrušení členství na stránce není možné.
Že jde o podvodnou stránku mi došlo bohužel až po shlédnutí výpisů a přečtení recenzí.
Netušil jsem že se může jednat o takový problém z něčeho v zásadě tak jednoduchého a nevinného.
Zrušení VIP členství deaktivace profilu a případné vrácení peněz.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den
Odeslal jsem email s přílohou na zakaznickyservis@be2.cz na které je oskenováno ukončení smlouvy s podpisem a pro jistotu jsem odeslal i doporučený dopis na jejich adresu který mám potvrzený dodacím lístkem.
Přišla mi odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 04/02/2020
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme Vám za využití našich služeb.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
Je zřejmé že budu muset zaplatit ještě jednou protože jsem podle nich započal další 3 měsíce. Kartu blokovat nebudu, nechám ať strhnout poslední částku aby nevznikl nějaký dluh a tímto to považuji z jejich i mé strany za uzavřené. Kdyby z nějakého důvodu přišla další srážka po 04/02/2020 zřejmě bych vás kontaktoval ale výpověď by měla být závazná z jejich i mé strany. Vše mám uloženo pro tento případ.
Děkuji Vám za pomoc
S pozdravem
Marek Haas