Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#36796Zrušení VIP členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2019, před 5 lety

Marek Haas

Znění stížnosti

Dobrý den
Před rokem jsem zaplatil vstupní poplatek za vip členství, který měl být podle mého názoru jednorázový. Ovšem zjevně jsem si nepřečetl to co mi přišlo emailem:

Vaše Premium členství je platné po dobu 1 měsíc/ů , počínaje dnem 3.7.2018 v celkové ceně CZK 149.

Abyste mohli nepřetržitě využívat všech výhod Vašeho Premium členství bez přerušení, bude Vaše členství automaticky prodlouženo o další 3 měsíc/e/ů v celkové ceně CZK 2.247.

Nedíval jsem se na výpisy více než rok a teď mi vše došlo, každé 3 měsíce mi bylo strženo 2247 kč.

Poprvé jsem to zaznamenal 6.11.2019 takže částka která mi byla odčerpána je více než značná.

Prosím o radu jak postupovat, protože zrušení členství na stránce není možné.

Že jde o podvodnou stránku mi došlo bohužel až po shlédnutí výpisů a přečtení recenzí.

Netušil jsem že se může jednat o takový problém z něčeho v zásadě tak jednoduchého a nevinného.


Požadované řešení

Zrušení VIP členství deaktivace profilu a případné vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2019 11:41, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2019 19:34, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.11.2019 23:21, před 5 lety


Marek Haas

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den

Odeslal jsem email s přílohou na zakaznickyservis@be2.cz na které je oskenováno ukončení smlouvy s podpisem a pro jistotu jsem odeslal i doporučený dopis na jejich adresu který mám potvrzený dodacím lístkem.

Přišla mi odpověď:
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.

Toto je potvrzení Vaší výpovědi.

Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 04/02/2020

Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Děkujeme Vám za využití našich služeb.


S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau


Je zřejmé že budu muset zaplatit ještě jednou protože jsem podle nich započal další 3 měsíce. Kartu blokovat nebudu, nechám ať strhnout poslední částku aby nevznikl nějaký dluh a tímto to považuji z jejich i mé strany za uzavřené. Kdyby z nějakého důvodu přišla další srážka po 04/02/2020 zřejmě bych vás kontaktoval ale výpověď by měla být závazná z jejich i mé strany. Vše mám uloženo pro tento případ.

Děkuji Vám za pomoc

S pozdravem

Marek Haas