Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 7.11.19 mi volal řidič z tel. čísla 607 508 510, že má pro mne zásilku. Jasně jsem mu sdělila, že nejsem doma. Řidič mi tedy řekl,že mi zásilku uloží na parcel shop. To jsem mu odsouhlasila. Nepřišla mi informační sms, což mi bylo divné, tak jsem na sledování zásilky zjistila, že balík se vrací odesílateli. Ihned jsem volala na informační linku, kde jsem hovořila s pí. A., která odeslala email na depo, aby balík byl urgován zpátky.Slíbila, že mi zavolá nazpět, případně mam zavolat já. Učinila jsem tak a hovořila jsem s p. Jekrlem, který mi sdělil, že odeslala email na špatné depo a že mi dá do 18h vědět. Opět se nikdo neozval, tak jsem se dovolala třetímu kolegovi, který mi sdělil, že zásilka byla vrácena již ve 12h a že tito kolegové jsou nováčci, což pro mě jako zákazníka není vůbec podstatná informace. Balík jsem koupila za zvýhodněnou cenu, kterou již od prodejce nedostanu, jelikož musím vytvořit novou objednávku. To jsem již s prodejcem řešila po prvním telefonátu na Vaší infolinku. Navíc se jednalo o dárek k narozeninám, který nestihnu tím pádem předat. Opravdu mě zaráží neorganizovanost a amatérský přístup Vaší společnosti.
e-shop About you
Tímto bych chtěla od společnosti PPL, aby kontaktovala společnost About you a mou zásilku odeslali znova a za stejných finančních, zvýhodněných podmínek. Zároveň bych chtěla, aby řidič dostal alespoň nějaký postih za tuto neakceptovatelnou chybu, a zaměstnanci infolinky byli řádně proškoleni svým nadřízeným, který nese v této věci zodpovědnost rovněž. Vzhledem k tomu, že jsem se musela vždy ozvat já, tak konečně očekávám z Vaší strany zpětnou vazbu, jak se řeší moje stížnost a následná kompenzace na mou emailovou adresu, kterou jsem diktovala panu Krčkovi, který na celé této události nenese žádnou vinu, ale bohužel byl vystaven tlaku z mé strany díky Vaší absurdní, logistické nezorganizovanosti.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.