Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#36799Nelze vrátit zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2019, před 5 lety

Jana Broučková

Znění stížnosti

Zboží, které jsem obdržela, neodpovídalo popisu, a proto jsem ho chtěla vrátit v zákonné lhůtě. Obchod nekomunikuje, pouze zasílá automatické emaily. Nikde neuvádí žádný kontakt. Zboží není kam vrátit. Na moje 2 emaily nikdo nereagoval (pouze automatická odpověď). Chtěla jsem odstoupit od smlouvy, ale dotazník umožňuje pouze reklamaci. Upozornila jsem, že se o reklamaci nejedná, že chci zboží vrátit a přišla mi odpovědˇ: "Na posouzení reklamace si vyhrazujeme právo v maximální době 30 dní. O výsledku žádosti o reklamaci nám prosím napište ode dneška za 28 dní odpovědí na tento email."
Druhá část zásilky dosud nedorazila.


Produkt

Pánská luxusní zimní bunda George Barva: Black, Velikost: M 1 920 Kč. Bunda je vhodná pro zimu max. v Thajsku - je bez zateplení.


Požadované řešení

Objednávka dorazila nekompletní. Pánská luxusní mikina Manoswe Barva: Black gray, Velikost M za 628 Kč ještě nedorazila, ačkoli 4.10. už "byla na cestě" . Pánská luxusní zimní bunda George Barva: Black, Velikost M za 920 Kč nesplňuje požadavky na zimní bundu. Proto chci zboží vrátit a požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2019 08:47, před 5 lety

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci.

Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li společnost na dotazy spotřebitelky, lze zaslat zboží na adresu sídla společnosti, dle obchodního rejstříku.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2019 12:27, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.