Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
12.4.2013 jsem ve výše uvedené prodejně zakoupila béžovou kabelku Daniela,kterou jsem po skončení sezóny uložila na polici ve skříni.Letos na jaře jsem zjistila,že jsou na ní růžové skvrny - na předním,zadním díle i na bocích.Kabelku jsem reklamovala 25.5.2014.Reklamace byla zamítnuta 23.6.2014 s tím,že se nejedná o vadu výrobku.Problém prý nastal nošením nekvalitně zabarveného oblečení.Prodavačku jsem požádala o sdělení telefonního čísla nebo e-mailové adresy majitelky obchodu.Obojí mi bylo zamítnuto a prodavačka mě jen telefonicky spojila s majitelkou.Její chování bylo velmi neslušné a arogantní.Sdělila mi,co si to dovoluji,přinést k reklamaci kabelku,kterou jsem si sama obarvila svým oblečením.Následně mě vyzvala k soudnímu řešení problému.
S tímto odůvodněním reklamace a chováním majitelky opravdu nemohu souhlasit.
Béžová kabelka Daniela "Karen collection"
Vrácení peněz
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna po více než šesti měsících od koupě, důkazní břemeno ohledně existence vady se v případě zamítnutí reklamace otáčí na spotřebitele. Spotřebitel může prokázat existenci vady různými důkazními prostředky, nejvhodnějším prostředkem je v tomto případě znalecký posudek. V posudku se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Paní Milada Vasiljev se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.