Společnost


Milada Vasiljev

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3680Neuznaná reklamace kabelky Daniela

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 23 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.07.2014, před 11 lety

Kateřina Malčánková

Znění stížnosti

12.4.2013 jsem ve výše uvedené prodejně zakoupila béžovou kabelku Daniela,kterou jsem po skončení sezóny uložila na polici ve skříni.Letos na jaře jsem zjistila,že jsou na ní růžové skvrny - na předním,zadním díle i na bocích.Kabelku jsem reklamovala 25.5.2014.Reklamace byla zamítnuta 23.6.2014 s tím,že se nejedná o vadu výrobku.Problém prý nastal nošením nekvalitně zabarveného oblečení.Prodavačku jsem požádala o sdělení telefonního čísla nebo e-mailové adresy majitelky obchodu.Obojí mi bylo zamítnuto a prodavačka mě jen telefonicky spojila s majitelkou.Její chování bylo velmi neslušné a arogantní.Sdělila mi,co si to dovoluji,přinést k reklamaci kabelku,kterou jsem si sama obarvila svým oblečením.Následně mě vyzvala k soudnímu řešení problému.
S tímto odůvodněním reklamace a chováním majitelky opravdu nemohu souhlasit.


Produkt

Béžová kabelka Daniela "Karen collection"


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2014 18:10, před 11 lety

Je-li reklamace uplatněna po více než šesti měsících od koupě, důkazní břemeno ohledně existence vady se v případě zamítnutí reklamace otáčí na spotřebitele. Spotřebitel může prokázat existenci vady různými důkazními prostředky, nejvhodnějším prostředkem je v tomto případě znalecký posudek. V posudku se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 16:21, před 10 lety

Paní Milada Vasiljev se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.