Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes mě přepravní společnost doručila křeslo ušák charlot, kterému chybí 2 díry na nohy, vím, že vy ho nevyrábíte, ale takové křeslo je mi k ničemu.
Řešení nevím.
|
Tweet |
Má-li věc vady, může spotřebitel žádat opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je však možné pouze v případě, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Nelze-li vadu odstranit opravou věci nebo dodáním nové věci (např. proto, že vadou trpí celá série), má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.
Spotřebitel by měl u prodávajícího uplatnit reklamaci (podle údajů uvedených na webových stránkách prodávajícího lze reklamaci uplatnit prostřednictvím e-mailové adresy reklamace@prima-cena.cz). Při uplatnění reklamace je nutné popsat vytýkanou vadu (lze přiložit i fotografie doručeného zboží a odkázat na popis uvedený v nabídce zboží zveřejněné na webových stránkách prodávajícího) a uvést požadovaný způsob vyřízení reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.