Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Byla jsem upozorněna emailem na zásilku, kterou mám očekávat.
Jelikož jsem si nic neobjednala, ihned jsem nejprve emailem na pak telefonicky upozornila firmu,že jsem si nic neobjednala, aby společnost měla možnost objednávku stornovat. I tak mi dorazil balíček do schránky (jako obyčejné psaní, tudíž jsem nemohla objednávku odmítnout).
Rozhodla jsem se doporučeně odeslat balíček i s dopisem, že je to nevyžádaný balíček, který jsem ani neotevřela. Balíček jsem odeslala zpět 26.10.2019 doporučeně a SMS od České pošty, že balíček byl doručen příjemci 30.10.2019 .
V časovém limitu 14. dnů od doručení. (V právu na 14 denní lhůta na vrácení zboží, které jsem si neobjednala) Dle našeho monitorovaného hovoru, mi operátor na infolince tvrdil, že si ze mě mohl někdo udělat srandu, i tak mám právo na odstoupení...
8.11. mi do schránky dorazila opět nedoporučeně obálka s fakturou na 49 Kč a na 35 Kč za administrativní poplatek. Byla vystavena 6.11. V době kdy už byl balíček vrácený zpět.
Nemám ani balíček, platila jsem doporučené poštovné a ještě teď tohle.
Ráda bych, kdyby vznikl pořádek v této firmě. Jelikož se nejedná o náhodu, ale dle předchozích stížností, o běžné fungování této společnosti.
Vše můžu doložit jak fotograficky, tak podací lístek, SMS od české pošty, dopis co jsem firmě odesílala.
Děkuji
Lucie Leinweberová
Nevyžádaný balíček, nesmyslné fakturování
Žádám o zrušení faktury, vymazání všech osobních informací co mám firma u sebe v databázi a žádné kontaktování v budoucnu.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Leinweberová,
dovolte mi Vás informovat, že v našich obchodních podmínkách jasně deklarujeme, že objednávku může učinit pouze osoba starší 18 let a to vlastním jménem. Uvádíte, že jste si produkt neobjednala a na základě tohoto prohlášení jsme související fakturu ve výši 49 Kč stornovali. Zásilka byla doručena zpět do našeho skladu. Učiněná objednávka byla jednorázová, žádnou zásilku od nás již neobdržíte.
Za způsobené potíže se omlouváme a objednávku prostřednictvím webového portálu prošetříme.
Dovolte mi Vás také informovat, že Vaše osobní údaje byly v naší databázi zablokovány. Společnost NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o., IČO: 26106965, se sídlem U Smaltovny 625, České Budějovice, 370 01 zpracovává osobní údaje poskytnuté subjektem údajů v souladu se zákonem č. 110/2019, o zpracování osobních údajů, a v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, a to předně za účelem a na základě právního titulu plnění smlouvy, a za účelem přímého marketingu na základě oprávněného zájmu. U údajů, které v tuto chvíli vyžadujete vymazat a nepodléhají v rámci souvisejících zákonů a samotného nařízení dalším požadavkům, dojde k jejich smazání.
Zároveň zasílám odkaz, kde naleznete komplexní informace o zpracování osobních údajů NaturaMed dle platné legislativy: https://www.naturamed.cz/#!/osobni-udaje.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals, s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.