Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 13.2.2011jsem zakoupila v prodejně Kladno zahr.nábytek stůl MONACO 6 kř.VICTORIA po slevách za30592Kč.15.6.2011jsem židle rekl.u 3se dole na noháh oštípaly kousky dřeva.Můj požedavek byl kovové botičky,nebo alespoň pásky.rekl.byla zamítnuta s tím,že s nimi bylo manipulováno po dlažbě.Při koupi jsem nebyla upozorněna na to,že nábytek nesmím používat na terase!Dále u4ks bylo zjištěno,že sedáky jsou popraskané a opěradla vysušená.Doplňující informace z dopisu Ošetření povrchu nábytku opr.lakem-posouzení rekl.Přivezli mi ty židle NAPATLANÉ hnědou barvou včetně kovu,který je ozdobou té židle.Odmítla jsem je převzít.Dvě židle jsem měla doma v pův.stavu,tak je odvezl přijel asi za10 dní s židlemi a ředidlem a ty 4židle asi2hod.čistil,tak mu říkám a co ten stůl?Za 10 dní přijeli pro stůl a tam jsem nechala natřít jen nohy,protože jsem chtěla,aby bylo vidět jak původně vypadal a přemýšlela co udělám.Na můj protest přijel p.Šimek a nabídl mi,že by mi vyměnili ten náb.za hliník.Jenže v té době byl v akci cca za 9900Kč a byl tam velký fin.rozdíl přes 20000Kč Mluvil o tom,že by mi dal k tomu lehátko.Nábytek mi přivezli lehátko né a ještě jsem musela uhr.3800Kč za amort. dř.nábytku,přesto,že byl v záruce?U hl. nábytku mi14.9.2013měnili židli,byla rezavá.23.6.2014mi měnili stůl,měl křivé nohy.Šok jsem zažila,když jsem loni přijela na Kladno a můj dř.odepsaný náb.tam byl nabídnut k prodeji.Když jsem se ptala p.Šimka jak je to možné?Pokrčil rameny a odešel.Veškerá důvěra v jejich výrobky je pryč.Byla bych moc ráda,kdybych mohla vše vrátit a vzít si peníze zpět.Musela jsem jít na brigádu,abych si mohla dovolit nábytek koupit.Zůstala jsem sama ,chtěla jsem si udělat radost do důchodu.Předem moc děkuji za pochopení,nikdy jsem se s něčím takovým nesetkala.
FA- FVT10/023/31/0879 vyst.13.2.2011 2NAB2070 stůl oválMONACO EXT2000 2NAB2096 kř. poloh.VICTORIA hliník.nábytekANGELAb.
Vrátím zboží ke kterému již nemám důvěru a požaduji peníze zpět.Ničeho jsem se nedopustila,nábytek mi byl znehodnocen chybou prodejce!Nábytek z mé strany byl ošetřen ,tak jak mi bylo doporučeno prodejcem,dokonce jsem ho natřela 2X.Nábytek byl uložen pod střechou a důkladně přikryt,byl stále jak nový.Nevím jak si může někdo dovolit natřít (napatlat) nábytek aniž by se zeptal?Ještě bych chtěla upozornit,že dané slovo u firmy nic neznamená(termín dodání,zavolání,odpovědi na sms atd.)
|
Tweet |
V první řadě je důležité uvědomit si, že ze zákona je na zboží poskytována záruka 24 měsíců. Pokud spotřebitelka uplatňovala reklamaci, která byla zamítnuta a v době, kdy měl prodávající zboží u sebe došlo k jeho poškození, odpovídá prodávající za škodu na převzaté věci. V tomto případě se prodávající snažil uvést věc do původního stavu. Bohužel to neznamená, že byla reklamace uznána. Poté následovala výměna nábytku za úplně jiný kus. Toto jednání nesplňuje znaky reklamace, ale dohody, se kterou spotřebitelka souhlasila. Při reklamaci by byl prodávající povinen vystavit reklamační prokokol a zákon rozumí výměnou zboží výměnu za totožné zboží. Spotřebitelka vůbec na toto řešení přistoupit neměla, pokud se domnívala, že jde o vadné zboží. Bohužel se vším souhlasila a některé skutečnosti nyní nepůjde prokázat vůbec nebo velmi těžce.
Společnost Mountfield a.s. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.