Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#36811Prodej zdraví ohrožujícího výrobku-zmrzlinovač a následná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2019, před 5 lety

Alena Nováková

Znění stížnosti

16.5. jsem zakoupila v Mladé Boleslavi zmrzlinovač v ceně 1290,-Kč(jednalo se o dárek pro dceru žijící v zahraničí). Když jsme jej poprvé rozbalili, zjistili jsme že je uvnitř celý plesnivý, opatlaný nevábnou tekutinou a jeví známky předchozího používání. /nevím jak se tato nehorázná věc mohla vůbec dostat do prodeje/. Výrobek jsem podstoupila 5.10. k reklamačnímu řízení ve lhůtě do 6 měsíců od koupi. Požadovala jsem výměnu za nový (nepoužívaný kus) . Že jej firma má k dispozici jsem si ověřila na jejich stránkách v nabídce eshopu. 4.11. navečer mi přišla sms, že je reklamace vyřízena. Na prodejně mi bylo místo výměny zboží nabídnuto vrácení peněz. To jsem odmítla, vzhledem k tomu, že cena tohoto reklamovaného výrobku velmi výrazně vzrostla na 2499 Kč. Pracovník z prodejny mě odkázal na zákaznický servis a tam mě po mém telefonickém dotazu (p. Krejčí) odkázala, ať se obrátím na prodejnu. Odmítla mi sdělit kontakt na reklamační oddělení, že je to neveřejné číslo. Přijde že po tak fatálním omylu, jako je prodej zdraví ohrožujícího výrobku, zbůsob vyřízení této reklamace neadekvátní.


Produkt

zmrzlinovač SILVERCRESTSEM 0090 A1


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že má firma LIDL uvedený produkt k dispozici (ověřeno 5.10. i 9.11. na stránkách společnosti), požaduji výměnu zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2019 10:59, před 5 lety

Kupující sice při uplatnění reklamace do reklamačního protokolu uvádí, jakým způsobem chce, aby byla reklamace vyřízena, konečný způsob vyřízení je dle splnění zákonných podmínek na prodávajícím. Prodávající se vždy musí řídit zákonem a může přihlédnout ke způsobu zvolenému kupujícím. Nároky z vadného plnění jsou upraveny v § 2169 občanského zákoníku. Zde je jistá hierarchie. Primárně by spotřebitel měl mít právo na bezplatné odstranění vady. Dále, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, právo na dodání nové totožné věci bez vad. Není-li možný žádný z předchozích postupů, mohl by kupující od smlouvy odstoupit. Neuplatní-li žádný z předchozích způsobů, může požadovat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2020 23:20, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.