Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
22.10.2019 jsem si z internetového obchodu VeryVoga objednala modrý bavlněný kabát. 7.11. jsem si převzala zboží, které neodpovídalo nabízenému produktu. Kabátek je zhotoven z umělého, levného a nevkusného materiálu nikoliv z bavlny, je velice nekvalitně zhotoven, knoflíky jsou přišité nakřivo, spodní cípy kabátu nejsou zarovnané, velikost neodpovídá, rukávy jsou příliš úzké, chybí cedulka s informacemi o materiálu, jak o zboží pečovat, stejně tak jako kdo je výrobcem. Jedná se o velice neprofesionální a fušerskou práci. Má snaha výrobek reklamovat pohořela na tom, že webové stránky společnosti již nejsou k dispozici, na e mail zasilatel neodpovídá.
Jednobarevný modrý bavlněný kabát s dlouhými rukávy (1004241822), velikost: L, cena: 608 Kč
Žádám vrácení peněz
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat v tomto případě dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.