Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Masážní přístroj na nohy používám od jeho koupě každý den a jsem s ním velmi spokojený, je mi 82 let a díky jemu se mi dobře chodí a snad i daří. Zatím byla spokojenost na místě.
Nyní po sedmi měsících používání nastala porucha, nefunguje.
Možná je hlavní závada v adaptéru, nevím. Hledám záruční opravnu což je podle záručního listu firma HOME TECH s.r.o., Blatecká 3344, 276 01 Mělník, IČO 24841994. Tam však firma nesídlí, sídlí Praha 10, Uhřiněves, kde je utajeno telefonní spojení, proto se ozývám tímto způsobem.
Doufám, že uváděná 100%ní spolehlivost a serioznost firmy mi bude potvrzena odezvou a dočkám se opravy přístroje.
Předem děkuji.
19.11. jsem koupil masážní přístroj na nohy v ceně 19.999,-Kč zn. BECK, který dnes přestal fungovat.
Záruka na 5 let je těžko vymahatelná, firmu nelze dohledat.
|
Tweet |
Prodávající je povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit. Pokud tuto informační povinnost nesplní, je možné podat podnět k prošetření živnostenskému úřadu nebo České obchodní inspekci.
Doporučujeme spotřebiteli, aby společnost vyzval ke sdělení adresy, na kterou lze zaslat výrobek k posouzení.
Společnost HOME TECH s.r.o. se nám nepodařilo zkontaktovat. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.