Společnost


Tally Weijl Retail Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#36827Žádné zprávy o vyhodnocení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2019, před 5 lety

Marie Kotková

Znění stížnosti

Před 3-4 měsíci jsem v Prodejně na Hlavním nádraží v Praze reklamovala kalhoty, ve kterých se asi 3 měsíce po zakoupení v Galerii Šantovka v Olomouci udělala v látce díra. Reklamaci jsem vyřizovala po roce od zakoupení, neboť se stále jednalo o záruční lhůtu. Bylo mi řečeno, že mi přijde SMS zpráva o vyhodnocení reklamace, ta mi ovšem stále nepřišla. Ve městě, kde bydlím, není TW prodejna, tak jsem to chtěla vyřídit dálkově, nenašla jsem ale žádný kontakt pro Českou republiku.


Produkt

Jednalo se o černé skinny jeans s vysokým pasem, přesné informace jsem si nepoznamenala.


Požadované řešení

Očekávám dokončení reklamace, kontak skrze SMS, neboť jiný kontak na mne si pracovnice na prodejně do reklamačního formuláře nepoznamenala, a vrácení peněz na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2019 09:56, před 5 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Prodávající má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se prodávající se spotřebitelkou výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě.

Pokud prodávající nevyřídí reklamaci ve stanovené době (30 dnů nebo individuálně sjednaná doba), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Prodávající má po odstoupení povinnost vrátit spotřebitelce kupní cenu výrobku.

Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce prodávajícího možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitelka odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení
sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení
mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-
adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2020 08:58, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.