Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#36830Neoprávněně účtována premium SMS 90440099

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2019, před 5 lety

Peter Arendacký

Znění stížnosti

Phishingová stránka zobrazená na mobilu odkazující na https://play.ollando.net a představující se jako Anti-Virus_NW, který vyžaduje zaslání tel. čisla, aby spustila skenovaní, odeslala 7x premiovou SMS, každou za 99 Kč, dohromady vznikla škoda 693 Kč. SMS jsou registrovány na čísle 90440099.

Kontaktoval jsem operátora, ale ten danou stížnost řešit nemůže, museli jsme dočasně aktivovat blokaci premium SMS, což však blokuje i jiné služby jako platby za jízdenky.

Společnost provozující dané telefonní číslo neposkytuje kontaktní informace nebo na nich nekomunikuje.

Z mého pohledu se jedná o jasný podvod, i když na daném čísle je škoda do 5000Kč. Budu ještě posílat stížnost na ČTU a zvazuji podání trestního oznámení na policii.


Produkt

Nevyžádané premium SMS z 90440099


Požadované řešení

Vrácení peněz a ukončení tohoto podvodu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2019 20:21, před 5 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.11.2019 09:29, před 5 lety

Ahoj Peter Arendacký,

My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.

Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!

Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.

Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz


S pozdravem
DIMOCO Team

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.11.2019 19:05, před 5 lety


Peter Arendacký

Dobrý den.

Není na místě se ohrazovat tím, že zodpovědnost není na straně Dimoco. Vaším jménem došlo k neoprávněnému stržení čásky, za kterou nedošlo k žádnému plnění. Cíleně uvádíte uživatele linky v omyl za účelem stržení peněz a to takovým způsobem, který se nedá okamžitě zrušit. Tedy platbou strženou a viditelnou až z vyúčtování od operátora. Dle ohlasů na internetu Vaše firma Dimoco takové praktiky provádí opakovaně a to i přes stížnosti nejen uživatelů, kteří byli tímto způsobem obelháni, ale dokonce i přes trestní oznámení Českého telekomunikačního úřadu. Nenechám se takto okrádat, vyúčtování jsem reklamoval u operátora a praktiky firmy Dimoco budu prezentovat na webových stránkách, kde prokazatelně nejsem jediná obět Vašich praktik a nebudu váhat obrátit se i na instituce, které tyto situace řeší.

S pozdravem
Ing. Peter Arendacký

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.11.2019 08:33, před 5 lety

Vážený panel Arendacký,

děkuji, že jsi se k nám vrátil.
Obraťte se prosím na servisní středisko poskytovatelů služeb (MPSC) na adrese info-cz@mobileinfo.biz, aby mohli zkontrolovat váš dotaz a pomoci vám objasnit vaši žádost přímo u příslušného poskytovatele služeb. Jejich specializovaný tým vám samozřejmě pomůže zdarma.
Děkuju.

pozdravy
Servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.11.2019 16:58, před 5 lety


Peter Arendacký

Dobrý den,

na daný kontakt jsem se již obrátil a zatím mi nepřišla žádná odpověď. Navíc mi nyní neustále někdo volá ze stejného čísla placené linky 844444484 (tato zdá se patří také Vám), po zvednutí hovoru je na lince ticho a nikdo neodpovídá. Předpokládám, že se opět snažíte o podvod, abych zavolal na danou linku zpět a za hovor platil.

Opakuji, že jsem o žádnou Vaší službu nežádal a ani žádné plnění nedostal, opětovně Vás žádám o vrácení částky stržené za nevyžádáné premium SMS.

S pozdravem,
Ing. Peter Arendacký

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2020 15:07, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.