Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, objednála jsem mamce na oslavu 55 narozenin mikrovlnky a konvici+ topinkovač vše ve stejné barvě retro kremova přišla velká krabice poškozena ale mikrovlnka byla promačkla ani škrabanec nic jak bych byla z výroby samozřejmě jsem hned volala ze chci jinou, a ze v pořádku mam poslat spatky mikrovlnku oni posílají druhou, tak jsme jely prič na týden ale v ten deň jsem poslala mikrovlnku, když jsem se vrátila po týdny přišla sms že mam balík z lidlu za 350 kc ale ja jsem nic neobjedla, tak sem volala co mně posílají a ze se sekly a nechte poslaly konvicu a nemam prebirat tak sem se ptala kdy dojde nová mikrovlnka a oni že už není na skladě a nevia estly bude nebo kdy se objeví tak vratia penize (bylo tovho vic) tak mi poslaly email ze se omlouváji ze mi daji slevou 20% a jestli chci tak jsem napsala ano tak mi došla složenka 1038kc ale mikrovlnka stala 1300kc tak sem volala za co strhly 300 a oni ze to je ta sleva 20% když potom budou neco kupovat
Promačkla mikrovlnná trouby
Chci novou mikrovlnku a ne 1000kč
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den, paní Brychtová,
mrzí nás, že jste obdržela poškozené zboží i že v komunikaci došlo k takovému chaosu. Když nám pošlete číslo své objednávky, zaurgujeme Váš podnět u odpovědných kolegů, kteří se Vám poté ozvou a vše s Vámi vyřeší. Případně doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou linku na naší bezplatné lince 800 115 435.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.