Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#36836Mikrovlnná trouba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2019, před 5 lety

Marjana Brychtova

Znění stížnosti

Dobrý den, objednála jsem mamce na oslavu 55 narozenin mikrovlnky a konvici+ topinkovač vše ve stejné barvě retro kremova přišla velká krabice poškozena ale mikrovlnka byla promačkla ani škrabanec nic jak bych byla z výroby samozřejmě jsem hned volala ze chci jinou, a ze v pořádku mam poslat spatky mikrovlnku oni posílají druhou, tak jsme jely prič na týden ale v ten deň jsem poslala mikrovlnku, když jsem se vrátila po týdny přišla sms že mam balík z lidlu za 350 kc ale ja jsem nic neobjedla, tak sem volala co mně posílají a ze se sekly a nechte poslaly konvicu a nemam prebirat tak sem se ptala kdy dojde nová mikrovlnka a oni že už není na skladě a nevia estly bude nebo kdy se objeví tak vratia penize (bylo tovho vic) tak mi poslaly email ze se omlouváji ze mi daji slevou 20% a jestli chci tak jsem napsala ano tak mi došla složenka 1038kc ale mikrovlnka stala 1300kc tak sem volala za co strhly 300 a oni ze to je ta sleva 20% když potom budou neco kupovat


Produkt

Promačkla mikrovlnná trouby


Požadované řešení

Chci novou mikrovlnku a ne 1000kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2019 11:01, před 5 lety

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2019 14:15, před 5 lety

Dobrý den, paní Brychtová,

mrzí nás, že jste obdržela poškozené zboží i že v komunikaci došlo k takovému chaosu. Když nám pošlete číslo své objednávky, zaurgujeme Váš podnět u odpovědných kolegů, kteří se Vám poté ozvou a vše s Vámi vyřeší. Případně doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou linku na naší bezplatné lince 800 115 435.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2019 11:04, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2020 16:02, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.