Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
jelikož pracuji v Rajhradě poblíž Tesca, téměř každý pracovní den tam jdu nakoupit. Od doby, co jsem byla upozorněna od kolegyň, že si mám kontrolovat účtenku, což je cca od 1/2014, tak opakovaně, nyní to bylo již po páté za sebou, jsem byla nucena zavolat si vedoucí prodejny a požádat o nápravu. Nejenže mi vadí, že ceny u výrobků jsou nižší, než mi pak naúčtují, ale co mě vadí mnohem víc, je to, že vedoucí, se kterým to právě řeším (pokaždé někdo jiný...) se chová tak jak se chová. Dnes například: "Co chcete? Kolik jich máte, dejte mi jeden, tady je 15Kč! Tonem takovým, že bych dceří dala za takový ton "facku". Ani omluva, ani pouhé promiňte. Já vždy slušně požádala! Chápu, že práce s lidmi je těžká, nicméně to nikoho neopravňuje k tomu, aby se k zákazníkům choval s takovým přístupem!
Pokud se člověk rozhodne pracovat s lidmi, měl by se podle toho naučit chovat, v opačném případě nemá na takovém postu co dělat!
Zpěváčková
Lenor..89,90/naúčtováno 117,90...kostíci 9,90/naúčtováno 12,90......
vyměnit vedení tesca v Rajhradě... pár prodavaček, které tam sedí za kasou mají 1000x lepší chování než všichni vedoucí, se kterými jsem tam přišla do styku!
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účet kontrolovali ihned, aby tím předešli pozdějším reklamacím. Později by se skutečnost o chybnosti účtované částky mohla hůře prokazovat.
Dále je také možné podat podnět České obchodní inspekci. Nespokojenost s jednáním konkrétního pracovníka je vhodné řešit přímo s jeho nadřízeným.
Společnost Tesco Stores ČR a.s. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.