Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#36843Zrušení premiového členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2019, před 5 lety

Miroslava Pohnánová

Znění stížnosti

Dobrý den,
i já se přidávám do řady uživatelů Be2. Bohužel jsem si špatně přečetla všeobecné podmínky. Dne 10.10.2019 jsem se zaregistrovala a zaplatila poplatek za měsíční členství s tím, že po měsíci svůj účet zruším.
Dnes mi byla stržena z účtu částka 2 247 Kč. Chtěla bych proto toto prémiové členství zrušit a svůj účet smazat (toto jde až po zrušení prémiového členství).
Protože chápu, že smlouva byla uzavřena elektronicky měla by jít také elektronicky vypovědět (i když toto není specifikováno ve všeobecných podmínkách).
Toto jsem učinila dnes na emailovou adresu: zakaznickyservis@be2.cz, ale raději to řeším i touto cestou, protože myslím, že to bude mít větší dopad než řešit toto pouze svépomocí.

text:
Dobrý den,

požaduji okamžité ukončení zrušení Prémiového členství a jeho automatického prodlužování na be2.cz a vymáhání jakýchkoliv
dalších poplatků. Dále žádám o případné vrácení požadované částky 2247 Kč.

Zároveň požaduji vyřazení mých osobních údajů z databáze společnosti be2.cz a vymazání mého profilu. Vzhledem ke skutečnosti, že smlouva byla uzavřena přes internet, aktuální právní úprava umožňuje zaslání výpovědi elektronickou cestou, tj. zasláním na email.

Předem děkuji za kladné vyřízení mé žádosti a potvrzení, že takto bylo učiněno.

Miroslava Pohnánová


Produkt

Prémiové členství, zrušení účtu


Požadované řešení

- zrušení premiového členství
- smazání uživatelského účtu
- smazání mých osobních informací
- vrácení částky 2 247 Kč na bankovní účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2019 08:36, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.11.2019 19:00, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2019 10:16, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.12.2019 10:35, před 5 lety


Miroslava Pohnánová

Dobrý den,
již jsem obdržela potvrzení o výpovědi, mělo by tedy být všechno v pořádku.

Děkuji a jsem s pozdravem
Pohnánová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.