Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Již od července 2019 reklamuji kopačky Adidas zakoupené v e-shopu adidas.cz. Po asi měsíčním dopisování jsem se konečně domluvil na způsobu provedení reklamace, neboť ze stránek není možné vyčíst jak je možné zboží reklamovat. Potom jsem boty odeslal dle pokynů a následně jsem dostal zprávu, že refundace bude provedena do 14 dnů (10.9.2019). Od té doby si střídavě dopisuji přes chat(již asi zrušen) a volám se službou zákazníkům. Tam mě ujišťují, že se tím zabývají a předávají věc na finanční oddělení. Bohužel peníze stále na účet nedorazily. Mám asi 3 přepisy komunikace přes chat, spoustu mailů a potom jsem tam ještě asi 4x volal. Stále marně.
Objednávka číslo: ACZ00298167
Rád bych, kdyby se peníze co nejrychleji objevily na účtu.
|
Tweet |
Pokud byla reklamace vyřešena odstoupením od smlouvy, mají smluvní strany povinnost vrátit si poskytnutá plnění. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.