Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
I přes registraci ve vašem systému jsem se musel o uložení zásilky na poště z důvodu nezastihnutí mě doma musel dozvědět ze stránek obchodu. Nebyla doručena ani papírová doručenka. Při vyzvednutí však byl však balíček obsluhou okamžitě nalezen pod mým jménem. CO VŠAK POVAŽUJI ZA TOTÁLNÍ VÝSMĚCH MÉ OSOBĚ JE DORUČENÍ PAPÍROVÉ VÝZVY K VYZVEDNUTÍ 2 DNY PO VYZVEDNUTÍ na pobočce samozřejmě bez jména doručovatele, GPS údaje o ,,doručení" samozřejmě nejdou načíst!!
Jedná se o poštu Praha 13 sídlící na Slunečním náměstí.
LE044455456CN číslo zásilky
Jako v každé společnosti by se patřilo najít osobu zodpovědnou za doručení a uložit jí např. peněžitý trest za neplnění svých povinností. Pokud by díky neschopnosti dané osoby byla zásilka zaslána zpět dal bych jí navíc ještě proplatit opětovné poštovné. V případě zpětného odeslání a opětovného zaslání obchodem klidně i cenu celé zásilky jelikož v takovém případě již nemusí být každá zásilka již potřeba vzhledem k násobně delší doručovací době.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman