Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Při platbě došlo k selhání terminálu alza, řidič požadoval zaplacení peněz v hotovosti. Platba byla v karetní blokaci a po víkendu odešla na účet alzy.
Po několika urgencích peníze stále vráceny nejsou, přesto, že by měly být vráceny max.do 3-5 pracovních dnů.Nechápu neschopnost platbu vrátit.
Vrácení peněz ihned.
|
Tweet |
Kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Pokud tedy částka byla zaplacena dvakrát, ačkoli se tak stát nemělo, jedná se o bezdůvodné obohacení na straně společnosti a ta ho musí vydat tomu, na jehož úkor bylo získáno.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.