Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den!
Jsem jeden z těch, co naletěl be2.
Přišel mi email NALÉHAVÉ s urgencí na vymáhání částky 2530,- Kč s výhružkou exekuce. Jelikož jsem "myslel", že si kupuji pouze měsíční předplatné, byl jsem zprvu rozhořčen, ale bohužel občas se za své vlastní chyby platit musí. Tak jsem tuhle částku zaplatil s tím, že teď budu mít 3 měsíce na vyřešení odstoupení od smlouvy a zrušení prémiového členství.
Snažím se již 2. týden firmu zkontaktovat a nereagují. Znamená to, že si počkají ty 3 měsíce a pak budou znovu zkoušet nějaké další triky na vymáhání více peněz?
Když je snaha z mé strany zrušit obchodní vztah, ale z druhé strany není, co můžu dělat? Opravdu můžou přijít exekutoři, když znovu nezaplatím?
Děkuji mnohokrát za odpověď a všichni ostatní co si tohle čtete, POZOR NA BE2 NEBO ACADEMIC SINGLES! JSOU TO PODVODNÍCI!
prémiové členství be2 a academic singles
Zrušit prémiové členství a už nikdy o be2 a academic singles nikdy neslyšet.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.