Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#36855VYMÁHÁNÍ DLUHU

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2019, před 5 lety

Filip Varga

Znění stížnosti

Dobrý den!

Jsem jeden z těch, co naletěl be2.
Přišel mi email NALÉHAVÉ s urgencí na vymáhání částky 2530,- Kč s výhružkou exekuce. Jelikož jsem "myslel", že si kupuji pouze měsíční předplatné, byl jsem zprvu rozhořčen, ale bohužel občas se za své vlastní chyby platit musí. Tak jsem tuhle částku zaplatil s tím, že teď budu mít 3 měsíce na vyřešení odstoupení od smlouvy a zrušení prémiového členství.

Snažím se již 2. týden firmu zkontaktovat a nereagují. Znamená to, že si počkají ty 3 měsíce a pak budou znovu zkoušet nějaké další triky na vymáhání více peněz?

Když je snaha z mé strany zrušit obchodní vztah, ale z druhé strany není, co můžu dělat? Opravdu můžou přijít exekutoři, když znovu nezaplatím?

Děkuji mnohokrát za odpověď a všichni ostatní co si tohle čtete, POZOR NA BE2 NEBO ACADEMIC SINGLES! JSOU TO PODVODNÍCI!


Produkt

prémiové členství be2 a academic singles


Požadované řešení

Zrušit prémiové členství a už nikdy o be2 a academic singles nikdy neslyšet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2019 11:53, před 5 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.11.2019 19:00, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2019 12:48, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2020 22:47, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.