Společnost


Jaromír Končický

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3686FM Transmitter - zaplaceno- nedodáno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 23 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2014, před 11 lety

Jan Vojta

Znění stížnosti

Dne 19.06.2014 jsem si u fy. Královská nabídka objednal FM Transmitter dle obrázku a nabídky na stránkách www. Královská nabídka.cz. Dodán mi však byl úplně jiný typ Transmitteru (mnohem levnější a jednodušší typ). Tento jsem reklamoval a požadoval o správný, mnou objednaný typ transmitteru. Po několikerém zkoušení se telefonicky spojit se zástupci internetového obchodu, se mi to podařilo (podotýkám, nikdo nezvedá telefony) a byla mi přislíbena náprava - tzn. výměna a zaslání správného typu FM Transmitteru. Bylo mi sděleno, že reklamace byla vyřízena v múj prospěch a nový typ byl balíčkem odeslán na mou adresu 03.07.2014. Do dnešního dne, t.j. 08.07.2014 balíček nedorazil a opět se nemohu dovolat na tlf. čísla fy. www. Královská nabídka.cz. Žádám o okamžité vyřízení mé reklamace.


Produkt

M Transmitter číslo zboží 01-02-02, cena 199,-kč + poštovné


Požadované řešení

Okamžité dodání správného typu Transmitteru, poipř. vrácení kupní ceny 199,-Kč + 90,-kč poštovné + 37,-kč (mé náklady na poštovné spojené s odesláním reklamace zpět na www. Královská nabídka.cz) = celkem: 326,-Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2014 13:44, před 11 lety

Bylo by vhodné, kdyby se spotřebiteli podařilo od subjektu vyžádat číslo zásilky, aby si mohl ověřit, zda byla odeslána. Pokud spotřebitel doloží, že byla uplatněna reklamace pro tzv. nesplněnou jakost při převzetí, má právo odstoupit od smlouvy, nebyla-li reklamace vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění. Prokáže-li společnost, že zboží odeslala, spotřebitel by mohl žádat náhradu škody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 17:09, před 10 lety

Pan Jaromír Končický byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.