Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10.03.2019 jsem se v mladické nerozvážnosti registroval na stránkách https://www.c-date.cz/. Poté co jsem si uvědomil svoji chybu a chtěl vše ukončit nebylo možné kam ukončení odeslat. Několikrát jsem odesílal výpověď ze smlouvy emailem (14.04.2019, 24.04.2019), ale bez odezvy. Pouze mi přišla automatická odpověď, že můj e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během 5 pracovních dnů. Bylo mi také nevědomky strženo z bankovního účtu částka 2.394-Kč. Po tomto zjištění jsem si bankovní účet zablokoval.
Bral jsem celou věc za uvařenou až této chvíle, kdy mě přišlo na email upozornění viz níže.
Platební upomínka
Vaše předplatné na www.c-date.cz
Nezdařená platba behěm Vašeho předplatného pod IP-adresou: 89.24.33.111
Interdate S.A. / www.c-date.cz
Referenční číslo: CZ-2019-10-13-187294723-CDATE-DN (citujte, prosím)
9.11.2019
Vážený pane,
ke dni 13.10.2019 bylo Vaše 6-měsíců VIP členství (původně na stránce www.c-date.cz uhrazené ke dni 12.3.2019 s použitím emailové adresy, automaticky obnovené.
Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, s kterými jste souhlasili.
Produkt: 6-měsíců VIP členství
IP-adresa: xxxxxxxxx
Forma úhrady: Platební kartou
Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že nebyl k datu 13.10.2019 schopný na náš účet připsat Váš členský poplatek.
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku: 2 394,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 283,00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 677,00 CZK.
Uhradit nyní
Převeďte prosím sumu ve výši 2 677,00 CZK nejpozději do 15.11.2019, je Vám k dispozici také možnost úhrady prostřednictvím bankovního převodu na účet uvedený níže:
Příjemce:
IBAN:
BIC:
Banka:
Suma:
Referenční číslo:
Adresa:
Interdate S.A.
DE32700202700015080834
HYVEDEMMXXX
UniCredit Bank – HypoVereinsbank
2 677,00 CZK
CZ-2019-10-13-187294723-CDATE-DN
UNICREDIT BANK AG
Kardinal-Faulhaber-Strasse 3
D–80333 Mnichov, Německo
Vyvarujte se prosím dalšího navýšení částky a převeďte dlužný poplatek nejpozději do: 15.11.2019
Jakmile bude platba dlužného poplatku z naší strany přijata, bude případ uzavřen a od Vás již nebudou požadovány žádné další poplatky. Automatická prolongace Vašeho VIP členství byla již vypovězená. Své VIP členství budete moci využívat až do konce vypršení jeho platnosti, anebo budete moci svůj profil definitivně smazat.
Pro více informací viz prosím Často kladené dotazy, uvedené níže.
**********************************************************************************************************************
Tato zpráva Vám byla zaslaná automaticky. Nereagujte na ni prosím, jelikož adresa odesílatele není uzpůsobena pro přijímání emailů.
Platnou kontaktní adresu najdete v sekci Pomoc.
**********************************************************************************************************************
S pozdravem,
Andreas Schneider
Management pohledávek C Date
_____________________________________________
Interdate S.A.
13 rue du Commerce –L-1351 Luxembourg – Luxembourg
_____________________________________________
Předem děkuji za pomoc
S pozdravem
Ukončení premium členství
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den, dne 13.11.2019 jsem odpověděl na zaslaný email ze společnosti C-date:
Dobrý den,
tímto bych Vás chtěl opětovně informovat (dle Vaší reakce na stránkách https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/36868/ dne 12.11.2019 v 19:41), že Vaše služby již nevyužívám. Řádně jsem Vám několikrát emailem zaslal žádost o ukončení mého profilu, respektive smlouvy viz emaily níže...Nemám tedy důvod Vám již cokoliv platit na pochybné bankovní účty.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Dále Vás informuji, že jsem se s touto záležitostí obrátil na svého právního zástupce a také na Evropské spotřebitelské centrum.
PS: žádné emaily jak píšete nemám nikde uložené ve spam nebo junk.
Předem děkuji za pochopení
S pozdravem
Jako zpětná reakce mě přišla automatická odpověď:
zdenek.vencl@c-date.com zdenek.vencl@c-date.com
Datum: 13. 11. 2019 20:50:49
Předmět: [Ticket#2019111310035258] Re: Re: NALÉHAVÉ - Upomí [...]
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během 5 pracovních dnů.
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
S přátelským pozdravem,
Váš zákaznický servis
__________________________________
Interdate S.A. – 13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Company Registration: B158 155
Director: Laetitia Pateau
a dále toto:
Collections Interdate collections@interdatesa.com
Re: [Ticket#2019111310035258] NALÉHAVÉ - Upomínka - Vaše předplatné na www.c-date.cz
Načíst externí obrázkyZ důvodu bezpečnosti jsme nenačetli externí obrázky obsažené v tomto e-mailu.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.
Vaše Výpověď žel nebyla přijatá.
Ujišťujeme Vás, že žádosti o Výpověď nejsou nikdy ignorovány. Připouštíme však (ačkoliv neradi), že FAX-y a emaily ne vždy fungují podle našich představ - proto bychom Vás rádi požádali o přeposlání Vaší Výpovědi (s prokazatelným původním datem jejího odeslání).
Na naší internetové stránce informujeme naše klienty, že v případě, že do 48-mi hodin neobdrží potvrzení Výpovědi z naší strany, měli by svou Výpověď přeposlat. Uvedený postup by měl být realizovaný v zájmu ochrany uživatel v případě odeslání Výpovědi na nesprávné číslo FAX-u či emailovou adresu, respektive v případe, že byl FAX, email či dopis nečitelný.
Pokud jste již tudíž automatickou prolongaci svého Prémiového členství (včas a řádně) vypověděli, pouze nám prosím přepošlete originál svého Výpovědního formuláře a potvrzení FAX-u či České pošty o jeho odeslání a/anebo potvrzení z naší strany, že prolongace byla úspěšně vypovězená,
děkujeme Vám.
Pokud se nemůžete přeukázat platnou formou potvrzení realizace Výpovědi, na úhradě dlužného poplatku i nadále setrváváme, děkujeme Vám za pochopení.
S pozdravem,
Jana Hájková
Oddělení pohledávek
____________________________________________________
Interdate S.A.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Email: collections@interdatesa.com
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby výpověď spotřebitele byla respektována.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.