Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po 20 letech jsem chtěl odejít od T-mobile (předtím už paegas), neboť v lokalitě, kam jsem se přestěhoval, nemají signál. Teď za to po mě chtějí zaplatit pokutu, protože jsem údajně před nedávnem prodloužil smlouvu na další dva roky. Podotýkám, že jsem nic nepodepisoval. Prodloužení mělo proběhnout telefonicky. Já si ovšem kvůli brzkému stěhování opakovaně již po telefonu nepřál u T-mobile prodlužovat smlouvu.
Chtěl důkaz po T-mobile, že prodloužení z mé strany proběhlo. Ten se zmohl jen na tuto odpověď: prodloužení smlouvy proběhlo po telefonu. Veškeré hovory archivujeme pouze 2 měsíce, proto si hovor poslechnout nemůžete.
Mohu se nějak bránit?
Martin Novotný
Mobilní tarif M+12
Odmítám platit pokutu.
|
Tweet |
Článek 15 odst. 1 GDPR říká, že "subjekt údajů má právo získat od správce potvrzení, zda osobní údaje, které se ho týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud je tomu tak, má právo získat přístup k těmto osobním údajům."
Článek 15 odst. 3 GDPR říká, že "Správce poskytne kopii zpracovávaných osobních údajů. Za další kopie na žádost subjektu údajů může správce účtovat přiměřený poplatek na základě administrativních nákladů."
Úřad na ochranu osobních údajů již v minulosti poskytl své stanovisko (ještě za účinnosti staré úpravy) ohledně práva na informace v případě existence záznamu hovoru v call centru. Dostupné zde: https://www.uoou.cz/sdeleni-uradu-pro-ochranu-osobnich-udaju/d-1807/p1=2062
Byla-li smlouva sjednána distančním způsobem (přes internet, telefonicky, atd.) nebo mimo obchodní prostory, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dní a to bez udání důvodu. Tato lhůta počne běžet následující den ode dne, kdy spotřebiteli bylo poskytnuto úplné znění smlouvy (buď v listinné, nebo elektronické formě).
Spotřebitel by se mohl obrátit na Český telekomunikační úřad, který je subjektem příslušným pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů v oblasti elektronických komunikací.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.