Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,už nějaký rok se potýkám s poštovní doručovatelkou P. V.(V.).Tam kde bydlím je její obvod,má různé časy dodaní poštovních zásilek od 9.30 do 12.30,rychle 2x zazvoní a když do 10 vteřin nezvednete sluchátko tak odchází.Jsem důchodkyně co má problém s chozením(mám nemocný kyčle)Několikrát mi bylo doporučeno ať chodím na hlavní poštu,když chodím do města.Ano paní pošťačka mě viděla v 11.00 nakupovat v Bille,tudíž usoudila,že mi nic není,odvezl mě tam syn.Domluvily jsme se tedy,že při větším obyčejném či doporučeném balíku nebude nic nosit a hodí do schránky lístek a já požádám o znovu doručení.Bohužel dnes jsem zapomněla a umyla si vlasy,slušně jsem 10.45 paní pošťačku poprosila,jestli by mi mohla přinést balíček nahoru,že mám mokré vlasy.Nepřejte si slyšet jak začala nadávat,jen čekám,že mě jednoho dne pošle do .......,celý měsíc mi nic nepřišlo.Často ji vídávám z okna auto,jak v 11.00 jde už domů.A tak se ptám musím snášet toto arogantní jednání,ani dyško nepomůže.To už je ve vychovanosti jedince a mě to velmi mrzí,že musím někam psát a stěžovat si.Marie Machoňová
Domluvit paní pošťačce ať se mírní ve svých výrazech a postoji vůči mě.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman